Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Není to láska

  • Autor: Snegurochka
  • Překladatel: Rozárka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snape musí vařit vlkodlačí lektvar pro truchlícího Lupina, což v něm znovu probouzí dlouho potlačované emoce. Ale může jeho city Lupin opětovat? Dokáží se přestat hádat kvůli Siriusovi na dostatečně dlouhou dobu, aby si vše vyjasnili?
  • Klíčová slova: Snupin

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Ach, Snegurochka. Krásný Rozárčin překlad. "Ale kdyby někdo Snapea přinutil vypít veritasérum a pak se ho zeptal, jestli má pro Lupina nějakou slabost, přiznal by, že by se dokázal utopit v Lupinových očích." Líbí se mi to jejich erotické snění, závěrečný sex není špatný, ale vlastně bych se bez něj i obešla. Top!Snape, což u Snegurochky není pravidlo. (A jasně jsou tam ty pitomé knoflíčky a kecy o lásce Snapeovi věřím s hodně přivřenýma očima, ale dejme tomu, že za ně může jeho letité pobláznění Lupinem.)”
Cora:
“Hezký příběh, pěkný závěr. Bohužel jsem poslední dobou poněkud přesycena situací, kdy se jeden z Pobertů pokouší vyrovnat se smrtí druhého; přiznávám, že hodnocení zřejmě nebude úplně objektivní... Asi nejvíc se mě pocitově dotkla ta jedna věta z Konce dobrodružství. Krásně řečeno.”
Benny:
“Tedy ten drama queen Lupin mi dal zabrat.Ale zpovídka se s postupem zlepšila, takže s klidným svědomím za čtyři.”
kami:
“...”
Mrmla:
“...”
Nade:
“..................”
Akkarra:
“Romantika, erotika, vášeň, smutek, touha a bolest - perfektní mix v úžasné povídce. :)”
finde:
“Z citů, které cloumají hlavními hrdiny docela mrazí”