Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Skriňa

  • Autor: Enahma
  • Překladatel: Matusska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: HP, DD, MM
  • Rating: bez omezení
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: Harry si odpykáva trest v žalároch so Snapom. Dostane z elixírov na VČÚ Prekonáva očakávania, profesor ho však nechce vo svojej triede. Harry sa s tým zmieri a rozhodne sa nebojovať. Okolnosti sa ale podozrivo menia a Snape tiež…
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Rulie:
“Příliš rychlý děj a skoky v chování”
Lucie:
“...”
Adelaine:
“Naprostý souhlas s Akkarrou”
belldandy:
“Jak už jsem napsala do Šťastných dnů v pekle, nejradši mám pořád od Enahmy "Můj pátek", ale tohle bylo v mých očích od ní asi nejpovedenější sblížení Harryho a Severuse v mimoslashové formě. Jinak je to prostě Enahma, tak se připravte na vyšší dávku melodramatičnosti, pohnutých situací dovedených až do těžko uvěřitelných excesů, ale pokud jde o mne ... přesto je tam místy něco takového, co jednoho jme u srdce. :)”
Zrzka Lenka:
“Detaily už si úplně nepamatuju, ale pozitivní dojem ano - a určitě si to chci ještě někdy přečíst znovu :-)”
Akkarra:
“No... Příběhově dobré, ale na mě jsou postavy příliš OOC. Já prostě nevěřím tomu, že by se Potter jen tak zřekl svého otce i kmotra jen proto, že jeho mozečku docvaklo, že to opravdu byli bastardi první kategorie. A zrovna tak nevěřím tomu, že by Snape prakticky od základu přehodnotil svůj postoj vůči Potterovi, protože mají pár společných zážitků z dětství. Za to jdou u mě body dolů...”
finde:
“Enahma patří k nejlepším autorkám fanfiction, ani zde nezklamala.”