Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Skryté vzpomínky

  • Autor: Diana Williams
  • Překladatel: Hajmi 2003
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Severus Snape trpí ztrátou paměti, Remus Lupin mu nabídne útočiště.
  • Klíčová slova: Snupin, ztráta paměti, amnézie

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“No jo, stará, ba zastaralá klasika (první vlna Master and the Wolf Challenge, únor 2004), slušný překlad.”
Cora:
“Většina povídky se mi moc příjemně četla; závěr mě ale hodně, hodně zklamal.”
Ostravanka:
“q”
Nerla:
“Kolikrát už tohle bylo zpracováno? Já chápu, že existují témata, která mají autoři touhu zpracovat si po svém, ale čekala bych inovaci, nějaký nápad nebo alespoň atmosféru, kterou tam vloží, aby se odlišili. Tady není nic z toho. Lupin a Snape bez paměti mezi čtyřmi stěnami po dvacáté sedmé. Tohle už si zítra pamatovat nebudu.”
Casiopea:
“Až na úplný konec to bylo hezké. Klidně bych si to dala spíš jako kapitolovku. A velmi zdařilý překlad. 3-4”
Adelaine:
“Pěkné, romantické, přiměřené, ale nikterak strhující”
Sectumsempra:
“och!”
Benny:
“Snupinu nefandím..pro mne existuje jen Severus a Harry, ale musím uznat, že tohle je hezký příběh i přes ten sladčí konec.Ale autorem je Diana Williams a u ní je sladkost jistotou:)Za čtyři.”
kami:
“Nie zlé, romantické, no viacej som sa k tomu nevrátila.”
Mrmla:
“...”
belldandy:
“Ne tak špatná zápletka, povedené charaktery, ale z nějakého důvodu mi to nepřišlo zrovna strhující. Pro mě tak 3, 75.”
ZJTrane:
“Túto poviedku milujem a rada sa k nej vraciam.”
mariaa:
“:)”
Akkarra:
“Tak tohle byla nádhera. Severus - vzhledem k okolnostem - je naprosto IC a Remus.... ;)”
sandymathews:
“moc pěkná, obvykle happy-endy nemusim, ale tenhle šel :)”
finde:
“úžasné, diana opravdu umí a hajmi2003 je skvělá překladatelka”