Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Psaníčka

  • Autor: Laylah
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Jak se Lupinovi povedlo dostat Snapea do postele.
  • Klíčová slova: svádění

Hodnocení čtenářů:

SarahNara:
“Sú OOC? Áno. Vadí to niekomu? Nie :D”
Cora:
“Hmmm...”
willow:
“****”
Adelaine:
“Docela povedené”
kami:
“Sadla mi.”
Mrmla:
“..”
Sectumsempra:
“....”
mariaa:
“...”
sigam:
“Je to OOC a ten pár nemám ráda (narozdíl od minulosti), ale skvěle jsem se bavila :).”
SinamLlumi:
“Purple Haze: lol, tak to jsi asi první člověk na světě, který se kvůli sexu vykašle na porno. To je jako bych přestala jíst maso jen proto, že jím zeleninu (nebo naopak :p). Ale to jsem odbočila. :) Na téhle povídce si pamatuju hlavně to, že mě nijak zvlášť nezaujala. Asi bych se ani neobtěžovala s komentováním, kdybych teď nenahlédla na překlad. Musím říct, že mi opravdu dost vadilo, že překladatelka píše obecnou češtinou, protože IIRC v originále nic nenaznačuje, že by postavy mluvily nespisovně. Bohužel, link na originál momentálně nefunguje, takže nemůžu svou kritiku podložit důkazem. :( S.L. EDIT, který tady nemá co dělat: Haha, jenže psané porno má oproti filmu tu výhodu, že se dá sledovat i na přednášce. Nemluvě o bonusech, s nimiž se mimo HP slash prostě nesetkáš (ehm..kouzla..ehm..vlkodlaci) :) A už vůbec nemluvě o tom, že můj přítel by si asi dřív nechal vypíchnout oči, než by se díval na gayporno. Mrcha jedna konzervativní. ;)”
Purple Haze:
“Povídka o tom, kterak jeden kluk (jménem Remus Lupin) dostal do postele jiného kluka (jménem Severus Snape). Ne že by mě to nudilo, ale ze židle mě to taky nenadzvedlo. A pokračování Lov šelem už jsem ani nečetl. Možná mě tyhle povídky, kde je stěžejní zápletkou "píchání", nijak zvlášť neberou proto, že píchání mi nechybí v běžném životě, takže už nemám potřebu kompenzovat si sexuální touhy v literatuře. :-) EDIT: Pro S.L.: Je porno a porno. :-) Filmové porno sleduju rád, i s přítelem. Ale nebaví mě to číst, zvlášť když jsem docela citlivý na kvalitu psaného projevu (i když s ním sám válčím, mám rád opravdu dobrý, špičkový sloh).”
Akkarra:
“jedna z těch dobrých povídek na tenhle pár. :) Nevím, co se mi na ní tak líbí (protože jako PWP to děj nemá), ale prostě je to tak.”
Nade:
“Není radno dráždit Severuse, tajemno to je jeho ..”
D.J. Orlovský:
“Vůbec se nedivím, že Lupin Snapea zaujal. Už jen proto, aby zjistil, jestli má koule na to dostát svým slibům, a nebo jen hubu plnou keců.”
bedrníka:
“Člověk by ani neřekl, jak umí být Lupin přesvědčivý. Jen jestli si se Sverusem neukousl příliš velké sousto. :-)”