Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Legenda o bratrech a modré budce

  • Autor: Rebelka
  • Fandom: Doctor Who
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Jedenáctý Doctor, Václav, Boleslav
  • Rating: všeobecná přístupnost
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Cestování časem je svinstvo a mělo by se zakázat. Obsahuje maličké množství pro děj naprosto nepodstatného slashe. (Svatý Václave, vévodo České země, byla bych nerada, kdyby ses kvůli této povídce v budoucnu rozhodl nevyjet našemu národu na pomoc, až mu bude nejhůře. Věz, že jsem tohle celé myslela v dobrém.)
  • Klíčová slova: cestování časem, Jedenáctý Doctor, historie

Hodnocení čtenářů:

Lady Aludnev:
“...”
Ostravanka:
“q”
Sargo:
“Paráda :-D”
Anne:
“Naprosto geniální. Četla jsem to ještě v době, kdy jsem Doctora neznala a chytlo mě to. Fascinuje mě jiné vysvětlení legendy, na němž je nejhorší (nejlepší), že se to tak mohlo stát. A na okraj, není to náhodou čtvrtý Doctor? Mám pocit, že měl šálu. Ale je pravda, že znám jen vzhled a ne charakter.”
Victoria:
“Á, můj oblíbený Doctor Who. Ale na povídce není nic, co by mě přinutilo si jí zapamatovat. Slabší čtyři, doporučuji pro milovníky Doctora =)”
sigam:
“Tohle je pro milovníky historie a Doctora. Moc ráda se v tom rochním :).”
Danae:
“Povídka skvostným způsobem kombinující Doctora Who a počátky české státnosti. Perla letošní sosácké vánoční nadílky s geniální pointou. Václav a Boleslav již nikdy nebudou tíž!”