Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dovnitř ze zimy

  • Autor: Beth H
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Kingsley Pastorek
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: K čemu je špeh, který nemá komu podávat hlášení? Navazuje na konec šestého dílu.
  • Klíčová slova: napětí, psychologické, temné

Hodnocení čtenářů:

Cety:
“k povídce mám velmi nostalgický vztah, je jedna z mých prvních přečtených slashových povídek a pár SS/KP je zajímavý, obzvlášť vývoj vztahu. Ta pětka je ze sentimentu, ale jinak čistá 4 - i po přečtení po letech mne pořád baví”
Lucie:
“Příjemná lehká povídka.”
Benny:
“...”
KalamityJane:
“Mám Kingsleyho ráda, i když tomuhle páru zrovna nefandím... Konec mi přišel lehce nedotažený, prostě tomu něco chybí, nebo přebývá, těžko říct. Ale jinak to bylo super.”
Sargo:
“...”
kattyV:
“Pozor, obsahuje spoilery. Uf, ten rozpor. Já obvykle opravdu miluju šťastné konce a jedna moje polovina se raduje, že všechno dobře dopadlo. Ta druhá mi říká, že v případě, že by Severus na konci zahynul, tak, jak jsem napůl čekala, posunulo by to celou povídku do jiné roviny a já bych dala bez zaváhání pět hvězdiček. Kingsley byl naprosto skvělý a celá první část velmi uvěřitelná. Takto váhám, přece jen, šťastný konec je šťastný konec, ale tento byl i na mne trochu moc. Takže dávám čtyři.”
Ostravanka:
“q”
kami:
“Keby nebolo toho karibského slnka... zatiaľ 3.”
Fleur Tera:
“príjemná oddychovka”
Adelaine:
“Skvělý:)”
belldandy:
“Trochu méně obvyklý pár. Logická a uvěřitelná zápletka. Dodržené charaktery. Takže pokud se mi tam něco nelíbilo, vidím chybu na své straně. :) 4 -5.”
Mrmla:
“...”
mariaa:
“Pěkné...”
Istar Halabába:
“no pěkné, ale lépe číst to při letním počasí”
ZJTrane:
“Napriek nezvyčajnému páru sa mi to páčilo. Pôvabná romantika.”
Mandragora:
“Romantika, četla jsem to asi 3*. Jen jedna věc mě zaráží a to jak nepochopitelně se SS bojí HP.”
Akkarra:
“To byla romantika. Paráda. Chvílema mě to i docela dojímalo. :)”
finde:
“popis rodícího se vztahumě dostal”
Memorin:
“Příjemné čtení, které mapuje cestu dvou hlavních hrdinů k sobě. Postupné poznávání, žádný nesmyslný vpád do děje. Pouze mi začalo ke konci vadit, že se ze Severse stává zamilovaný člověk, až to už není Severus. Bohužel. Lepší 3”
D.J. Orlovský:
“Hezká, romatická povídka.”
bedrníka:
“Krásná povídka o Kingsleym, který má trpělivost zamilovat se do Snapea a být na něj hodný, i když se Snape ze začátku lehce brání.”