Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Zapomenutý deník

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/ Lily Evansová
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Co ukrývá starý, otrhaný deník za strašlivá tajemství, která by raději měla zůstat ukryta? Číst či nečíst? To je oč tu běží. Harry Potter se bude muset rozhodnout.
  • Klíčová slova: Snape, Pobertové

Hodnocení čtenářů:

kattyV:
“Mohlo by to být dobré, ale jaksi nebylo. Především z důvodu jedné, zásadní chyby. Pokud je to příběh o tom, co se Harry dozvídá z deníku, musí to být opravdu deník, co vypovídá. Mezipasáže, viděné pohledem zvenku byly zbytečné. Harry ale ví, co se v těch scénách dělo (ano, jistě, mohly v deníku být, přestože čtenář je vidí objektivněji, průšvih je v tom, že vlastně nemohly, protože jsou mnohdy i mimo Severusův obraz. Takže, ví o nich Harry, neví, co ví Harry, co čtenář???) No nic, jen jsem to prolítla a opravdu mne to nenadchlo. Navíc, docela dost chyb.”
Ostravanka:
“q”
kami:
“...”
Aha_Lucia:
“príjemne ma prekvapila dĺžka poviedky. Severusove zápisky sú zaujímavé, v mnohom vysvetľujú prečo sa Severus chová tak, ako sa chová. Voldemortove mazanie medu popod nos si takmer vybralo svoju daň, no nakoniec to dopadlo tak, ako to dopadlo. Chcelo by to pokračovanie, ale inak hodnotím 5.”
ZJTrane:
“Myslím, že som túto poviedku už čítala, vrátim sa k nej keď budem mať náladu na depku. Asi mi z nej bude poriadne smutno.”
Akkarra:
“Úžasná, dlouhá povídka ke které se neustále vracím. Místy je mi tady Severuse strašně líto, rozhodně to neměl jako dítě a ani jako dospívající lehké. Zapisky z deníku z velké části vysvětlují, proč je profesor Snape takový, jaký je.”