Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nepamatuješ si

  • Autor: Juxian Tang
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Sirius Black
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Překlad: bedrníka / Kdyby tak Sirius Black tušil, co mu přinese Brumbálova prosba.
  • Klíčová slova: ztráta paměti, znásilnění, amnézie, mučení, hurt/comfort

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Tak toto je asi jediná cesta, jak dokážu uvěřit, že by se ti dva mohli dát dohromady. Moc krásné, i když místy kruté a celé smutné. Kéž by jim to dobře dopadlo.”
Adelaine:
“Dojímavá, navíc Juxian to vždycky umí tak nádherně podat, onu bezútěšnost”
Mandelinka:
“.....”
kami:
“Páči sa mi to, pretože starý Severus bez pamäte je vlastne mladý-nevinný Severus, hoci Severus-hrajúci metlobal je jedna z predstáv, ktoré mi idú úplne proti srsti. Vôbec to nepovažujem za smutné.”
delatrix:
“Děj téhle povídky se mi nějak příčí. Není podle mého vkusu”
Sectumsempra:
“povidky tenhle autorky mi vzdycky zustavaji dlouho v hlave a tahle neni vyjimkou... a vazne netusim, jestli mam anebo nemam blackovi fandit...”
Sargo:
“V Juxianinych povidkach - to jsou vize tak strasneho, bezutesneho zivota - az se clovek marne pta, co je nuti jit dal. Jen pramalo to zjemni dobre konce. A co teprve kdyz ani nejsou dobre... Smutek a beznadej a presto stale nova jitra.”
belldandy:
“Tahle povídka je prostě určena k tomu, aby dojímala. No a povedlo se jí to.”
Akkarra:
“To je tak smutné. Ale třeba se Sirius plete, třeba Severus nezapomene... Bláhové...”
D.J. Orlovský:
“Stačí Severuse připravit o paměť a OOC je cesta otevřena. Ne, je to hezká povídka, smutná a hezká.”
bedrníka:
“Nesmírně romantická a dojemná povídka. Konec není moc nadějný, ale k téhle povídce to tak nějak patří.”