Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Věřím ve hvězdy

  • Autor: Chavelierka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Regulus Black
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Nádherná fantázia o Regulusovi Blackovii. Čo sa mohlo stať v jaskyni keď sa Regulus rozhodol zničiť Voldemortov medailón...
  • Klíčová slova: viteál

Hodnocení čtenářů:

Lucie:
“...”
Ostravanka:
“q”
kami:
“...”
Fleur Tera:
“...”
elulinek:
“Přiznávám, trochu to vázlo kvůli mojí předlouhé práci s betací - my víme. Přesto se klaním před odvahou napsat povídku o naprosto jedinečném pairingu. Ty obraty, které mě dostávaly do kolen, perfektní věty a odstavce, kde jsem nedýchala... Skvělé, i přes ty časové, ligvistické, gramatické a další boje, které jsme měly.”
Kate Mathews:
“...”
Neferet:
“Velice zajímavé, rozhodně se těším na další pokračování.”
nadin:
“Pridávam sa k Zuzanke a premýšľam, prečo ma ešte nenapadlo zaradiť Chavinu poviedku do denníka. Chevelierka píše citlivo - zimomriavky sa stávajú nevyhnutnou súčasťou čítania každého jej dielka. Teším sa na pokračovanie poviedky na želanie.”
ZJTrane:
“Sen, ktorý Chave napísala špeciálne pre mňa, za čo jej ďakujem. Toto dielko je napísané tak nádherne, že som si ho musela uložiť do môjho denníka... Ďakujem Chave za Regulusa a za ten úžasný koniec. Cestička lemovaná kvetmi lekna mi zostane v hlave dlho♥”