Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Případ ztracených duší

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Sherlock Holmes
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sherlock Holmes, doktor Watson, paní Hudsonová, inspektor Lestrade, Susan Hudsonová (AUP)(SH/JW)
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Do domácnosti přibude neteř paní Hudsonové, pohledná Susan. V přístavu je nalezana mrtvola zmučené dívky, načež se ukáže, že není první, která byla takto surově zavražděna. Holmes s Watsonem se pouštějí po stopě vraha a zároveň se snaží rozvíjet svůj vztah. (Povídka volně navazuje na "Ozvěny starých případů".)
  • Klíčová slova: dedukce, akce

Hodnocení čtenářů:

Sargo:
“Paráda! :-)”
Casiopea:
“Chci Lanu domů! Vařila bych jí, pekla, prala a ona by mi psala další a další Johnlocky. Ne? No, dobře no...”
mariaa:
“4”
Velká_koule_chaosu:
“...”
Mrmla:
“Pěkné”
Akkarra:
“Případ vyřešen! :)”
Sectumsempra:
“stejne povedene jako prvni dil:)”
Anne:
“Obdivuji jak se povedlo Lanevře vykonstruovat případ, jelikož se mi zdá, že dost detektivních povídek je dobře prokouknutelných. A k tomu je vztah Watsona a Holmese dobře popsaný. Dávám 4, 5 za časté chyby a překlepy, které mi docela vadily.”
sigam:
“...”
Rebelka:
“První díl se mi líbil víc, ale i tak nad touhle povídkou strávila několik krásných hodin :).”
Neferet:
“Opět se mi zalíbila dedukce a takový ten vývoj vztahu Holmese s Watsonem. A podle mě chudák Susan, být vystavena Holmesově nelibosti a žárlivosti určitě neni nic příjemného.”