Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Ozvěny starých případů

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Sherlock Holmes
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sherlock Holmes, doktor Watson, Irena Adlerová (SH/JW)
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Mycroft požádá svého bratra aby dohlédl na převoz státních dokumentů, protože se obává že se je někdo pokusí ukrást.
  • Klíčová slova: akce, napětí

Hodnocení čtenářů:

Steeeva:
“:)”
Casiopea:
“Naprosté nadšení hraničící s hysterií. Tak nějak jsem momentálně zasherlockovaná, takže narazit na originální český příběh napsaný stylem A.C.D. bylo prostě... Je to dokonalé. Obzvlášť charaktery hlavních postav (Irena se mi těžko posuzuje, protože se v knize v podstatě jen mihla a známe ji z vyprávění ostatních, ale docela klidně to s ní mohlo být i takto). Strašně se těším na další Sherlockoviny z Laniny klávesnice.”
Velká_koule_chaosu:
“...”
Akkarra:
“Tohle byl slaďák. Holmes je tu naprosto k zulíbání - jeden by ho hned objal a dal mu pusu na čelíčko. :) Nemůžu se rozhodnout mezi 4 a 5. Tak zatím 4 a možná to v budoucnu změním, až si to ještě párkrát přečtu. :)”
Mrmla:
“Krásné”
Sargo:
“S nadšením jsem přečetla a šla komentovat... jenom abych zjistila, že už jsem to jednou četla a komentovala. Koukám, že skutečný i ff Sherlock (stejně jako veškerá tvorba Agátky) na mě mají stejný vliv: jsou díky bohu naprosto průtokové, takže si je mohu číst stále dokola s netenčeným potěšením. Líbilo moc :-)”
mariaa:
“:)”
Sectumsempra:
“perfektni:)”
Anne:
“Už je to déle, co jsem tohle četla. Poctou autorce snad bude, že už dlouho ji mylně považuji za jednu z Doylových povídek. Tak snad nikde nikomu nebudu uvádět fakta z téhle povídky :)”
sigam:
“...”
Rebelka:
“Napsat povedenou fanfikci na Sherlocka je tvrdý oříšek, ale v tomto případě se to autorce povedlo dokonale. Skvělá zápletka, skvělé dedukce, skvěle zachované charaktery... jediným mráčkem je docela velký počet pravopisných chyb. I tak ale musím dát pět hvězdiček :o).”
Neferet:
“Skvělá povídka obsahující podle mě velice povedené dedukce. Nechybí akce ani napětí. A to ten dárek od Holmese je rozkošný :D”