Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

  • Autor:
  • Fandom:
  • Jazyk:
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash:
  • Dokončeno:
  • Počet kapitol:
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Sarkan:
“...”
LiviaCullen:
“...”
Rulie:
“Nejvíce se mi líbil Wade ... sice se choval jako by mu bylo 17 a ne 11. Jinak celkem fajn vypravění”
jesssnape:
“1 - 2”
assez:
“...”
Benny:
“Bennyšek se jde vyřádit...Všechno špatně.Hned z kraje na mě zautočilo znásilněni.Což by bylo v pořádku(v úvozovkách)Kdyby pak nenásledoval přeslazený děj.Z vlastní zkušenosti vím,že s někým kdo mě znásilni nebudu mít romantický vztah.V tomhle připadě neplatí,že mezi láskou a nenávisti je tenká hranice.Dalši věc byla:Wade.Na jedenácti leté dítě přiliš dospělacké jednáni.Autorka zcela určitě nic neví o psychologii a dětech.//Tady i přes mou morálku přidávám bod jen velmi těžce.”
Adelaine:
“Přechytračený Wade byl opravdu moc. Snape hodně OOC. Lepší 2”
belldandy:
“No, řekněme, že na to, jak strašně málo věřím samotnému ději (znásilnění na začátek, setkání po letech, m-preg, sladký konec ), to mohlo dopadnout i mnohem hůř.”
Mrmla:
“,,,”
mariaa:
“Trochu mi vadil přechytračený Wade a samozřejmě Snape malinko OOC. Ale i přesto jsem si povídku užila a moc se mi líbila. Hodnocení mezi 3 a 4...”
keishatko:
“moc sa mi páčila :)”
Sectumsempra:
“:)”
Velká_koule_chaosu:
“neni nejlepší, ale četla se dobře... :)”
Blajzloch:
“Musím říci, že po začátku, kde se mi hrubě nelíbila ta násilná scéna, která se mi do stylu vyprávění vůbec nehodila, jsem měla tendence přestat číst. Ale vydržela jsem a vyplatilo se. Zbytek povídky byl snesitelný. Ačkoli mi ten konec přišel trochu uspěchaný a sladký, dávám povídce 2.”
ZJTrane:
“odkaz funguje. Mám rada happy end-y a táto poviedka bola pohladenie na duši.”
larkinh:
“Odkaz nefunguje....”
Kate Mathews:
“...”
sirina:
“Krásná povídka a jako bonus mpreg :-)”
SaraPolanska:
“Zatím jsem to nedočetla. A asi ani nedočtu. Dlouhé, hlavním hrdinům chování moc nevěřím a občas mi nesedí slovosled. Nevím, přijde mi to takové rozpačité, chvílemi jsou ty rozhovory zbytečně zdlouhavé a moc jednoduché. Nezaujalo mě to.”
finde:
“líbí, co říci víc”
Akkarra:
“Docela jsem se pobavila. Severus je sice místy dost OOC, ale ještě pořád se dal poměrně bez problému poznat. Spíš mě jako obvykle štval Potter, ale kdy ten mě neštve... :)”
SinamLlumi:
“Nechci rýpat, sama si s latinou moc netykám, ale nedá mi to: spravedlivá válka se řekne bellum iustum, nikoliv bellum iustium! S.L.”
Anne:
“Velice roztomilá povídka o vývoji vztahu.”