Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Leap in Time

  • Autor: velvet86
  • Překladatel: Jimmi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Draco Malfoy / Hermiona Granger, Pansy Parkinson, Ron, Harry, Snape...
  • Rating: 16+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 32
  • Shrnutí: Ak viete, čo sa stane, dokážete zmeniť budúcnosť? Draco to chce skúsiť. Stratil všetko a zložil sľub. Bude ho schopný dodržať? Hermiona je v šiestom ročníku, všetko po piaty ročník súhlasí s knihami, ale šiesty a siedmy ročník je iný.
  • Klíčová slova: cestovanie v čase, dramione, dobrodružství, romatika

Hodnocení čtenářů:

leporelo:
“vyborna vec, skutocne velmi navykova, neviete prestat citat...hoci casove paradoxy boli trochu nedotiahnute a epilog trochu nepochopeny (ja som to vazne nepochopila...to akoze sa objavil v inej dimenzii ci vtelil do skutocneho Draca ci co?) ale pribeh stoji za precitanie...”
Tiany:
“Já tuhle povídku miluji, ale až po chvíli jsem si uvědomila, že ji moc dobře znám. Četla jsem ji poprvé pár roků zpět a už tehdy jsem ji milovala, chápu proč i když z pohledu nynějšího je to jiné, přesto to určitě stojí za přečtení.”
Ammorrek:
“jedna z nejlepších :-) uvěřitelná a nádherná.... a taky první povídka po roce dychtivého čtení u které jsem se fakt rozbrečela”
Severus-miláček:
“povídka se mil íbí už po první kapitole”
Ostravanka:
“q”
Usmevava_Barush:
“..”
Lucie:
“Moc krásná povídka, správně namíchaná romantika, napětí a dobrodružství. Cestování časem až tak moc nemusím, ale tady to neskutečně sedlo. Rozhodně doporučuji.”
Fleur Tera:
“Prvá polovica sa mi strašne páčila. To postupné spoznávanie sa a Hermionine vševedúcne komentáre k Dracovej činnosti boli zábavné. Druhá polovica tiež nebola zlá, ale občas sa mi to ku koncu zdalo trošičku neprehľadné hoci sa mi tu páčila Pansy”
GwenLoguir:
“:-) Rozhodne podarené”
beruska:
“Nadherne dramione”
Kate Mathews:
“...”
Aha_Lucia:
“to bolo niečo! musím sa priznať, že som smrkala počas poslednej kapitoly, a to poriadne! ja mám rada šťastné konce, takže nemôžem tomuto koncu vyčítať nič, naozaj nič :)”
Chantal:
“Já naprosto souhlasím s komentářem ZJTrane. Úchvatná 1. kapitola, která mě donutila zírat na monitor a přečíst si to ještě párkát a epilog, při kterém jsem se blaženě usmívala jako idiot. Nádhera.”
ZJTrane:
“Nádherná poviedka, ktorá mi miestami brala dych. Strašne ma bavila. Obrovská vďaka patrí skvelej prekladateľke Jimmi, za kvalitný preklad a kozmickú rýchlosť akou pridávala kapitoly.”