Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Malfoyská výchova

  • Autor: Styx
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lucius Malfoy/Draco Malfoy
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Lucius z Draca vychová dobrého Smrtijeda za každou cenu.
  • Klíčová slova: double drabble

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“I na mě je tam ten slash trochu násilně napasovaný. Nejsem si úplně jistá, jestli je znásilnění otcem úplně dobrým způsobem, jak podpořit vlastní myšlenku :D Skoro bych řekla, že to v něm vzbudí ještě větší odpor... Ale z druhé strany se mi opravdu moc líbí to opakování, to tomu dodává sílu, takže víceméně chápu, že se tam autorce ta analogie s postelí velmi hodila...”
l.enik.c:
“Děti jsou naprosto nevinné a slepě s důvěrou vzhlíží ke svým rodičům... Bohužel ne vždy by to tak mělo být, což si Draco uvědomil až příliš pozdě. Někdy stačí jen pár slov a může vzniknout skvělé emotivní dílo.”
Kartist:
“Napsané naprosto úchvatně. Radost číst, ale nedoporučuji pro slabší povahy. Myslím, že mi to z tohoto důvodu stačilo jednou. I tak ale smekám.”
bedrníka:
“Připojuje se k názoru, že poslední věta to shazuje. Připadá mi to jako groteskní snaha mít tam ten slash za každou cenu.”
AdelleR:
“Na chuť téhle pisatelky zřejmě jen tak nepřijdu...”
DenDella:
“Krásné a smutné. Bez té poslední věty dokonalé...a to samozřejmě jinak slash vyžaduji.”
willow:
“**”
Benny:
“Lucina umí přesvědčovat efektivně:)”
belldandy:
“Och, já mám tuhle ráda. A dokonce tentokrát naprosto souhlasím se S.L. . Ten slashový motiv je tam skoro zbytečný a rozptylující. Má to ten správný osten už bez něj. S ním to trochu ztrácí na věrohodnosti.”
Sargo:
“Divne. Neumim v tom najit smysl.”
SinamLlumi:
“Stručné, ale velice výstižné. Proč jenom 4 body? Protože si myslím, že kdyby Lucius zvolil jiný způsob "odměny"/trestu, byl by drablík ještě realističtější a uvěřitelnější, čímž pádem i (v mých očích) dokonalejší. :) S.L.”
ZJTrane:
“Dokonalé, mrazivé. Styx patrí medzi moje naj autorky.”
Akkarra:
“Nevím, která část mě děsí víc, ale je to úžasné. Styx má opět moji hlubokou poklonu.”