Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Tactics

  • Autor: Morgana Ehran
  • Fandom: Death Note
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: L, Light, Mello, Near
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 26
  • Shrnutí: Boj mezi Lightem a L - kdo s koho. Slova autorky: Upravuji si děj k obrazu svému. Vynechám několik postav a pár jich nechám žít. Hlavní zvrat nastává u Naomi Misory, která tady neměla dostaveníčko s Kirou a žije. Což vedlo k následujícím dějovým zvratům... Z mnoha důvodů vynechávám zcela postavu Misy Amane, už proto, že ji bytostně nesnáším:P Ovšem budu se snažit jinak pokud možno nedělat zásahy do dějů do 10. dílu, povahách postav a pravidlech Death Note. Doba děje: zhruba po desátém díle anime.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Areboria:
“.”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Přečteno všech 16kapitol, které jsou volně k dispozici.Nejsem z toho nadšená jako ostatní.Jde o slušnou detektivku v jejím pozadí se L i Light snaží přečůrat jeden druhého.Navíc ta hra na procenta, nepřijde mi to jakkoli zajimavé.3-4, vracet se k tomu nebudu.”
Mrmla:
“Pěkné.”
Crystal:
“*sehnala si povídku u autorky* Perfektní, ale... proč se tohle muselo stát už ZASE?”
sigam:
“Vše co bych chtěla říct už za mě řekla Blanch :).”
Akkarra:
“Touhle povídkou jsem žila, když jí Morgana tvořila. :) Nejradši mám scénu, když se L vzteká, protože Light vyhodil všechno jídlo. :) A koupelnový revanš mě dostal do kolen. :)”
Blanch:
“Povídka plná zvratů, napětí, vzrušení, humoru, psychologie a k tomu promyšlený děj s detaily. Nejlepší kapitolová povídka na tohle téma(anime), se kterou jsem se kdy setkala. Rozhodně stojí za přečtení, pokud jste fanoušek Death note a máte rádi nepřímočaré příběhy, které mají hloubku a jsou opravdu kvalitní.”