Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Charon´s Gift

  • Autor: Philyra912
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová, Draco Malfoy
  • Rating: PG-13
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Za neradostného Štedrého dňa ide Hermiona navštíviť hroby padlých. Tu stretá muža, ktorý zničil jej nádej a možno jediného človeka, ktorý jej ju môže vrátiť späť. (Citováno ze slovenského překladu Cháronův dar zveřejněného na adrese http://hp.kizi.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=1380) Povídka má další dvě pokračování - The Year of The Rose (Rok růže) a Dantes Love Song (Danteho píseň lásky), které jsou rovněž přeloženy do slovenštiny. Temná povídka, realistický popis válečného utrpení přežívajících, velmi emotivní.
  • Klíčová slova: Dramione

Hodnocení čtenářů:

Kasp.:
“-”
Aswalka82:
“-”
Ostravanka:
“q”
Aha_Lucia:
“krásny, prekliato smutný príbeh! Všetka česť autorke, ktorá dokázala takýmto spôsobom popísať toľko pocitov, tú bezmocnosť, závislosť a tú neuveriteľnú túžbu zmeniť situáciu ak nie kvôli sebe, tak už len kvôli budúcim generáciám a / alebo kvôli neskutočnej obeti tých, ktorí padli. naozaj, naozaj nádherná poviedka, neviem písať recenzie alebo čo toto je, ale toto si zaslúži prečítať.”
Jacomo:
“Jen těžko se mi hledají slova, kterými bych vyjádřila své dojmy z téhle povídky. Je to něco tak neskutečného, neuvěřitelného, mimořádného. Ten popis pocitů v první části, ta beznaděj a rezignace je v tom až hmatatelná, pohlcující. Scéna na hřbitově je opravdu z těch, o kterých nevíme, jestli se nám ve skutečnosti nezdály. A ráno na Grimmauldově náměstí? Byla jsem tam s nimi - v chladném ránu a i v horečném dopoledni. Ale co mě nejvíc dostalo, je ten závěr. Tmavě rudá růže je v podstatě jedno velké klišé, ale tady... tady je to bez patosu znova povýšené na symbol připomínky a naděje.”