Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

The Maddest House

  • Autor: busaikko
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP, SB/RL
  • Rating: X
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 17
  • Shrnutí: In the aftermath of Halloween 1981, Sirius Black becomes Harry's guardian, and Remus, their Secret Keeper. In a Britain increasingly under Voldemort's control, Sirius must teach Harry how to use the power he has.
  • Klíčová slova: drama, AU, Sirius vychovává Harryho

Hodnocení čtenářů:

SinamLlumi:
“Existují lime povídky tak skvělé, že člověku ten sex ani nechybí. Tohle není jedna z nich. Díky bohu za kapitolu 8! ;) Hned na začátku se ukáže, že zrádce byl Peter a Voldemort přežil díky viteálům, což dává světlé straně náskok oproti kánonu. Na druhou stranu, válka v roce 81 nekončí, proto Brumbál ukryje Harryho pod fideliem a jeho výchovu svěří Siriusovi (který, aby Harryho uživil, vydělává peníze psaním porna a telenovel :)). Na mě dost pomalé tempo a je tam pár věcí, které nedávají smysl (kam se poděl majetek Potterových, Harryho věk a vyspělost povážlivě kolísají, něco občas projde příliš snadno etc.), ale jinak jedna z nejlepších povídek z kategorie „péče o děti“. :) Velice zajímavé a promyšlené pojetí magie a přesvědčivě vykreslená atmosféra jak domácnosti, tak i kouzelnického světa ve válce. S.L.”