Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

insurgere

  • Autor: Silver Pard
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Tom R. Jr.
  • Rating: K+ (9+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Mrzimor je kolej pro ty, co zbyli, kteří prohráli, pro ty zapomenuté. Nu, Tom Raddle si myslí, že je čas tohle změnit.
  • Klíčová slova: Tom Raddle v Bradavicích, AU

Hodnocení čtenářů:

Vraní oko:
“Nádhera, patří mezi moje oblíbené krátké jednorázovky z HP”
Ostravanka:
“q”
SinamLlumi:
“Ono to má důvod, proč nikdo Toma do Mrzimoru nezařazuje – protože nedisponuje žádnou z kvalit, kterých si ta kolej cení. Takže premisa sice originální, ale od základu nelogická. Když tohle pomineme, v povídce je dost zajímavých myšlenek a není špatně napsaná (i když se místy opakuje), ale bohužel – je strašlivě nudná. Většinu času jsem si v duchu říkala kdy už bude konec. :p A to má jen cca 10 stránek! Já si udělám závěry sama, nepotřebuju aby mi je někdo servíroval na stříbrném podnose. :) Chtělo by to míň vysvětlování a hloubání a trochu víc akce. Jo a v jakém směru že se změnil ten pohled na Mrzimor? V žádném. 4, ale vracet se nebudu. S.L.”
Pyriel:
“Tom Raddle mohl skončit i v jiné koleji. Jistě, i pak by toužil vyniknout, ale použil by jiné cesty. Nejčastěji je druhá možnost Havraspár. Ale co takhle Mrzimor, který všichni tak podceňují? Pozoruhodná povídka, nejen pro to, co se stane z Toma, ale i pro ten pohled na Mrzimor.”