Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Love at first sight

  • Autor: Tiro
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/LV
  • Rating: M (16+)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Když Voldemort unesl Harryho Pottera, skutečně otevřel oči a pořádně se na něj podíval. A okamžitě se do něj zamiloval. Slash. Rated M for reason!
  • Klíčová slova: Temný Harry

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“nemám slov...”
Salome:
“Některé věci jsou tak ulítlé, že jsou až zajímavé. Vcelku si dokážu představit, že i tohle dílko tak někdo může vnímat, ale já ne: pro mě je to jen blbé. Možná je to ten problém s jednorázovkou - možná by se i takto nepravděpodobná zápletka dala podat uvěřitelně, ale totální předělávka charakterů v telegrafických scénkách... ne, to nefunguje ani jako temná parodie. Kromě toho mám dojem, že to autorka myslela vážně.”
Garfielda:
“Ze začátku je to takové lehké, možná i chvilku sladké, ale pak fakt ustřelené. Oba totálně OOC. Tomuto já říkám DarkHarryMarySue (možná to má i ofic definici) a prostě to není můj šálek čaje.”
Crystal:
“Mno, co napsat... Bavilo mě to! moc se mi líbila ta absolutně nereálná scéna, kdy si Voldy prohlédne Harry a puff, zamiluje se :) I když byl Harry temný, nebo spíš šílený, jeho charakter se mi moc líbil :) S Voldym prostě dokonalá temná dvojka. Silné tři hvězdičky.”
Pyriel:
“Voldemort unese HP, podívá se na něj, než ho zabije, a - zamiluje se. Hm. Vcelku zábavné, i když mi chování Harryho přišlo podivné, zřejmě byl šílený stejně jako Voldemort. Spojeni láskou a šílenstvím :-)”