Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Lost Hope

  • Autor: Adari
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP, SS, DM
  • Rating: T (13+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 19
  • Shrnutí: Ten plán byl dokonalý. Provedení dokonce ještě lepší… ale všichni se zapomněli poradit s Moudrým kloboukem, který měl svůj vlastní názor. Koneckonců, co můžete čekat od klobouku, který obsahuje všechny čtyři zakladatele?
  • Klíčová slova: Harry ve Zmijozelu, smutné, smrt postavy

Hodnocení čtenářů:

Trinyx01:
“....”
l.terka:
“:)”
sarin:
““...””
zmije:
“přečtu”
Pyriel:
“Tohle je taková zvláštní povídka, jak se všichni obrátí proti HP, když je zařazen do Zmijozelu. Říkala jsem si, že to je příliš, že takhle by přece nejednali - ale… je to vlastně zrcadlová reakce toho, jak se k Harrymu choval Snape. Takže co kdyby se stejně tak k Harrymu chovali ostatní učitelé. A všichni nezmijozelští studenti stejně, jako ti zmijozelští v kánonu? A najednou ta povídka není až tak OOC. Jen je o to smutnější. Velize pozoruhodné myšlenky (včetně té tirády Petunie k Narcisse), závěr má v sobě prvky veselosti (a příslib velké zábavy). Obrovským problémem je provedení povídky. A to nemluvím jen o gramatických chybách a překlepech, ale o stavbě vět, kdy jsou často celá souvětí matoucí, rozhovory, kdy nevíte, co která strana říká, nejasné časové zařazení, které se dá odvodit leda tak podle trola nebo blížících se vánoc. A spousta věcí vynechaných či jen nahozených, to tuhle povídku sráží. Ale za opravdu zajímavý a neobvyklý nápad dávám slabé čtyři hvězdičky. Má sequel Black Dawn”