Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

The Marriage Stone

  • Autor: Josephine Darcy
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/SS
  • Rating: 16+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 77
  • Shrnutí: Aby se vyhnul machinacím ministra, musí si Harry vzít zpěčujícího se Severuse Snapea. Ale sňatek je jenom začátek Harryho problémů. Voldemort se vrátil a už zanedlouho může Harryho manželství rozhodnout o osudu světa.
  • Klíčová slova: politika, vynucený sňatek, mocný Harry

Hodnocení čtenářů:

KalamityJane:
“Má to mouchy, spoustu much. Tou hlavní je, že je to nedokončené a končí to v naprosto příšerné chvíli. Ale pořád tuhle fanfikci miluju. Pochybuju, že se někdy odhodlám číst ji znovu, ale bude u mě mít místo navždycky. :-)”
Usmevava_Barush:
“.....”
sirina:
“Moc hezká povídky, sice mi občas připadala přitažná za vlasy, ale to zas tak nevadí :-)”
SinamLlumi:
“Normálně nemám ve zvyku hodnotit povídky, které se mi nelíbí a které jsem ani nedočetla, ale tentokrát musím udělat výjimku. Stone je čistokrevný blábol, donekonečna natahovaný a o ničem. Všechny postavy jednají OOC aniž by pro to byl jiný důvod, než že se to autorce zrovna hodilo, „zápletky“ jsou nepravděpodobné, nevěrohodné, nelogické a navíc ohrané. Části s mytologickými motivy byly vysloveně na pěst. Nesnáším když autoři píšou o věcech, o kterých evidentně nic neví. Když mytologii překrucuje JKR tak to ještě vydýchám, ale toto už bylo moc. Abych to zkrátila, když mi někdo na tohle řekne, že to je „dokonalé“ a „skvělé“ a „jedna z nejlepších fanfiction povídek“, tak se asi zbláznil. Přesně kvůli takovýmto perlám má FFnet nechvalnou pověst „The Pit of Voles“. P.S.: Omluvte poněkud příkré vyjadřování, nemohla jsem si pomoct. S.L.”
Jacomo:
“Dle mého názoru jedna z nejlepší fanfiction povídek, kterou dokážu číst pořád dokola. Ač je příběh původně zamýšlen jako klišé SS/HP, zdaleka přesahuje obvyklý rámec FF povídek. Tématika milostných vztahů je poněkud upozadněna, ale v těch okamžicích, kdy vyplouvá na povrch, je velmi emotivní. Méně obvyklý způsob psaní z úhlů pohledu více osob umožňuje podrobné sondy do psychologie jednotlivých postav. Kanonicky navazuje pouze na 1.-4. díl a potud je zachován i způsob jednání a smýšlení hlavních hrdinů. Snad jen Harry zde působí poněkud dětštěji, než by odpovídalo šestnáctiletému chlapci. Velkým plusem příběhu je od základů promyšlený kouzelnický svět, jdoucí mnohem do větších detailů a souvislostí, než jaké předložila JKR. Akční zápletka vychází z mythologie (severské, keltské a anglosaské mýty a pohádky) a směřuje k naplnění artušovských legend. Jediným minusem, ale za to klíčovým, a navíc obrovskou tragédií FF světa je skutečnost, že povídka není dokončena.”
Pyriel:
“To, co bylo původně zamýšleno jako kratičká povídka o vynuceném sňatku, se rozrostlo do podoby téměř Artušovské legendy. Naprosto skvěle vykreslené pozadí, kouzelnická společnost i politika. Přeloženo do čj jako Kámen manželství”