Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Úplavice v Bradavicích

  • Autor: Jane Sofron
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Minerva McG.
  • Rating: bez omezení
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Myslím, že název mluví za vše:)
  • Klíčová slova: humor, bláznivé

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“Ústřední téma jako stvořené pro začouzený prostor čtyřky bez ubrusu a taky zatraceně vtipné a kvalitně učesané verše.”
jesssnape:
“...”
kami:
“Človek sa k tomu občas vráti, aby si pripomenul, aká je to strašná blbosť.”
Benny:
“Tak na tohle jsem neměla klikat.Povedené, vtipné ale já to nedočetla.Benny, neklikat na průjem!!Dám 4, ale čist to už nechci.”
Memorin:
“...”
Rebeka:
“Bozi :)”
Mrmla:
“...”
Fleur Tera:
“podarené”
Nerla:
“Rým a rytmus tu ujížděl častěji než v prvním dílu, ale zase bylo nápaditější téma a některé obraty. A děsně jsem se zasekla na verši "třikrát denně dolů gatě", než mi došlo, z čeho je mi to tak povědomé :) Líbilo se mi to moc, a kdyby se to ještě maličko vypilovalo, bylo by to dokonalé. Takhle je to ode mě silný nadprůměr.”
René.K.:
“Povedené, vtipné, občas trochu neseděl rým nebo rytmus, ale budu se k tomu vracet rád :)”
belldandy:
“I mně připadala Děsivá epopej lepší, ale to vůbec neznamená, že tohle není skvělé.”
Sectumsempra:
“krasa :D:D”
sigam:
“Vtipné.”
Akkarra:
“Já chci taky umět takhle básnit.... :)”
ZJTrane:
“Perfektné, bavila som sa celý čas. Ale najviac na skučaní Malfoya a Rona a na farbe Severusa :D”
SinamLlumi:
“Ano, tohle je kvalita. :))) Ve světle Děsivé epopeje sice spíš tak na 4.5, ale já jsem se rozhodla zaokrouhlovat nahoru. :) S.L.”
Purple Haze:
“Děsivá epopej o sázce ukrutné od stejné autorky je sice o něco lepší, ale i tohle mě pobavilo. Zvlášť sloka: Byl to bacil úplavice. /A jak dlouho putoval / skrz celičké Bradavice, / tak přes skřítky zmutoval.”
Pyriel:
“Nejsem příliš na básničky, ale tohle je prostě jen zveršovaná povídka, u které se člověk mlátí smíchy :-D”