Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Vlci

  • Autor: GatewayGirl
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Remus Lupin/Sirius Black, James Potter, Peter Pettigrew
  • Rating: NC17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: "Žertík" v Chroptící chýši se zvrtne, Severus Snape zahyne. Pobertové se zbaví jeho těla a nic se nestane. Když jim projde i tohle, co by jim neprošlo?
  • Klíčová slova: AU, Pobertové, smrt Severuse Snapea

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Uff ... jak to ohodnotit...nápad se mi libil.Kluci jsou křiženci bohů pomsty s Dextrem:)Ovšem slovosled a plynulost povídky není dokonalá.Konec přiliš uspěchaný, přesto zasloužená 4*”
Mrmla:
“Moc pěkné.”
kami:
“Táto poviedka ma máta od momentu, keď som prvý krát prečítala obsah a varovanie. Nie, ztiaľ nemám odvahu po nej siahnuť. Živo si totiž dokážem predstaviť, čo nám to Sinam ponúkla.”
Tintinka:
“No, není to můj šálek kávy, ale uznávám, že je to výborně napsané a působí to docela přesvědčivě a realisticky... když tedy přistoupíme na to, že Pobertové vlastně vůbec nebyli milí vtipálci...”
Nerla:
“...”
Akyn:
“Vážně nechápu, co se na tomhle někomu může líbit. Byla by to skvělá povídka na téma jak se z někoho může stát bezcitný vrah, až na ten detail, že oni už na začátku bezcitné zrůdy jsou. Možná kromě Lupina, který se jim ovšem v průběhu povídky směle vyrovná.”
Velká_koule_chaosu:
“....”
Sectumsempra:
“jedna z nejlepsich FF, co jsem kdy cetla:)”
Victoria:
“Z tohoto mě mrazí, vraždy ve jménu spravedlnosti. A věřím tomu, že se to mohlo stát. Budu si to muset někdy přečíst znovu”
Anne:
“Nejděsivější na tom je, že se to tak mohlo stát, kdyby ten žertík dopadl nežertovně (a možná se mi ta AU realita líbí i víc)... Nenašla jsem v téhle povídce jen slash, naopak se mi líbilo, že byl spíš v pozadí velkého příběhu (více prostoru pro představy). A taky velmi oceňuji Remuse, kterého jsem po hodně dlouhé našla takového jakého ho mám ráda (jen otázka jestli se má představa blíží jeho charakteru).”
sandymathews:
“opravdu nádherná, nádherně smutná, dokonale realistická... děkuju za ní”
Kate Mathews:
“...”
ZJTrane:
“Zvláštne, kruté zaujímavé.”
SinamLlumi:
“Tahle povídka, jako každá, má i svá slabší místa (Peterova motivace), konec mezi ně ale - podle mě - rozhodně nepatří. I když otevřený, vhodně uzavírá jednu epochu v životě hrdinů a klade si otázku, klíčovou pro celý příběh - co dělá vraha vrahem? Výstižnější závěr si neumím představit. /// EDIT: No jo, Akyn, kdyby to tak bylo jediné, co jsi nepochopila. :) S.L.”
Dark:
“zajímavý nápad, ale konec trochu odbytý zdá se....”
Lilithka:
“Dobré dílo, dobrý překlad. Ale neuvěřitelně moc mě zklamal konec. Ne dějem, ale zpracováním. U tak dobrého nápadu je to škoda.”
Rebelka:
“AU, které mě děsí svou uvěřitelností. Po dlouhé době hp fanfikce, ze které jsem naprosto nadšená.”
Akkarra:
“Úžasné. Z hodných hochů jsou zabijáci, kteří můžou směle konkurovat smrtijedům a Náměsíčník dokazuje, že ve skutečnosti není až takový slušňák a když je třeba, udělá prakticky cokoliv.”