Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Children are a Blessing, Not a Burden

  • Autor: Notsosaintly
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Severus Snape, Hermione Granger
  • Rating: 13+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Oh, the trials and tribulations of a father left alone with his children... Humor, general. Hermiona odjizdi na vikend prac a nechava Severuse doma i s jejich malymi detmi. Apokalypsa zacina...
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
SinamLlumi:
“Zařekla jsem se, že tyhle povídky už nebudu ani otevírat. A zase jsem to porušila. Moje chyba. Nevím koho ještě může bavit číst jak každý chlap je neschopný idiot, pro kterého je trauma pár dní pohlídat vlastní děti. Tyhle klišé a stereotypy musí soudného člověka urážet. Neříkám, že péče o děti je hračka – povídky, kdy se jí musí zhostit někdo, kdo s tím nemá žádné zkušenosti bývají k popukání, ale otec (navíc učitel z povolání!) by na něco takového snad měl být zvyklý, proboha... Zbytek nesmyslů ani nebudu rozebírat, ale je jich v povídce požehnaně. Jen si ještě rýpnu, že potomci Hermiony a Snapea by byli spíš nadprůměrně inteligentní a zodpovědní, než „roztomilí“ a rozmazlení. A kam autoři chodí na ta jména, to zůstává rozum stát. (Šafrán Snapeová alias Saffie = Sustainable Arable Farming For an Improved Environment :p) S.L.”
Alizbeta:
“Mam rada povidky, kde ma Snape deti a poradne mu z toho tecou nervy, takze tohle byla skvela zabava:)”