Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Retribution

  • Autor: prone2dementia
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP
  • Rating: T (13+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2010-02-14
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: …jeden letěl na východ, jeden letěl na západ, jeden přeletěl nad kukaččím hnízdem... Chlapec-který-přežil-aby-zavraždil-Dursleyovy nastupuje do Bradavic. Starý drahý Brumbál udělal hroznou chybu. Sequel k Retaliate, dá se číst samostatně
  • Klíčová slova: drama, týrání, horor

Hodnocení čtenářů:

SinamLlumi:
“První díl s vraždou Dursleyových ani nehodnotím, protože jsem měla pocit jako by vypadl z nějakého trapného, rádoby "cool" krimiseriálu. Ovšem HP jako psychopat, to bylo úplně jiné kafe. Hrozně se mi líbí jak působil na Snapea, Draca a Hermionu, jediné to inteligentní tvory v kouzelnickém vesmíru. :) I když to evidentně nebylo autorčiným záměrem, já si Harryho narušenou psychiku vysvětluju spíš dědičností, než reakcí na „zneužívání a týrání“ u Dursleyových. Protože krutý James, který si užíval šikanování Snapea + bezcitná Lily, která si užívala strašení a ponižování Petunie – co z těch dvou tak asi mohlo vzejít? ;) Jen nějak nechápu, jak Harry získal zvláštní schopnosti a vyspělost naprosto neodpovídající jeho věku. :) 3, 5 hlavně za snahu o něco neobvyklého, pár zajímavých myšlenek, zvídavého!Harryho a některé hodně povedené pasáže... i když upřímně, celá povídka je jen monstrózně rozvedené Křiklanovo „You have no idea what he was like... even back then.” :p S.L.”
Pyriel:
“Chachacha, psychopat HP v Bradavicích, Brumbál naprosto nechápavý (prostě potřebuje lásku) a lidé s dobrými instinkty prchají v hrůze ;)”