Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Hraj!

  • Autor: whampingwillow
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Skupina bradavických studentů a profesorů byla vyslána na všekouzelné klání.Povídka má pokračování s názvem Dohra...
  • Klíčová slova: Snarry, OOC, nepravděpodobná zápletka

Hodnocení čtenářů:

Gartepka:
“povídka neurazí, a ani z ní člověk nespadne na zadek, přesto má v sobě něco, co mě nutí se k ní vracet :)))”
KalamityJane:
“Pobavilo :D ne tak dějem jako některými hláškami. Akorát podle mě hrají slovní fotbal, a ne tichou poštu O.o”
Benny:
“-”
minia12:
“moc se mi líbila vážně krásný”
Fleur Tera:
“veľmi príjemná oddychovka a niektoré vei boli veľmi podarené... ako tá hra na tichú poštu :D na tom sa nedalo nesmiať”
Adelaine:
“Autorka sama říká, nepravděpodobná zápletka, OOC postavy. Mně se tento díl velmi líbil, je to vtipné, svižné. Milovníkům češtiny nedoporučuju číst.”
kami:
“Poviedku som čítala dvakrát. Veľmi sa mi páči, keď musia v HP súťažiť. Malo to vtip, hoci Severus nám uletel. :D A možno sa k tomu aj zase vrátim, ale pre čisté svedomie, kvôli nedodržaniu charakterov, musím dať tri.”
Lanevra:
“Autorka před OOC Severusem varuje, proto si na něj nebudu stěžovat (navíc až tak katastrofální to nebylo, znám horší případy), protože to by nebylo fér a já se sama, bez nucení, rozhodla že si to přes varování přečtu. Ale ta zápletka... Viděla jsem v tom ty americké reality show, které upřímně nesnáším. Na druhou stranu, bylo tam mnoho vtipných hlášek, za které si to hodnocení zaslouží.”
Nerla:
“Povídky od Whampi mám ráda, protože umí psát velice čtivě, ale tady mi to skřípalo od začátku do konce. Trochu odbyté, charaktery kompletně mimo, všechny ty úkoly poměrně samoúčelné. Na druhou stranu, jak jsem říkala, je to čtivé, takže si klidně znovu přečtu i pokračování, abych ho mohla s čistým svědomím ohodnotit.”
Mrmla:
“--”
Velká_koule_chaosu:
“...”
mariaa:
“Pěkné, ale pokračování číst nemusím...”
Sectumsempra:
“povedena povidka...jedna z tech, ke kterym se rada vracim...”
beruska:
“...”
Akkarra:
“Docela pěkné. Autorka to zřejmě ze začátku myslela jako parodii, ale postupem času se jí to nějak zvrtlo. Místy mi trochu skřípal sloh, ale jinak jsem se dobře bavila. :)”
ZJTrane:
“Zábavná, vzrušujúca poviedka. Celý čas som sa naozaj bavila.”
assez:
“Ano.”