Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Gepard

  • Autor: whampingwillow
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Harry se vrací po pěti letech od pádu Voldemorta do Británie jako úplně jiná osoba. Je to s jeho změnou ale vážně tak horké?
  • Klíčová slova: Snarry, práva za homosexuály

Hodnocení čtenářů:

Lucie:
“...”
Trinyx01:
“...”
Gartepka:
“no jo, mám pro autorku slabost :))) povídka se mi líbila, připomíná mi mé začátky”
jesssnape:
“...”
Benny:
“Bylo mi vyčteno, že jsem to nečetla.Četla!Ne, svým způsobem tu povídku mám ráda(ach, ty naivní začátky;D)Jen mě mrzelo to vyústění a Brumbál.2-3”
l.terka:
“:)”
shadow:
“První dvě kapitoly mě hodně zaujaly, žhavá scéna ve třetí ok :), ale pak, Severusův a Harryho boj za práva homosexuálů, postoj Rona a Hermiony - hodně špatné. No, ale asi na čtvrtý pokus jsem to zvládla dočíst.”
Sargo:
“Whampi je Whampi, kapitola sama pro sebe. :-)”
Fleur Tera:
“Prvé dve kapitoly boli skvelé. A potom to šlo dole vodou...”
Adelaine:
“dobré”
Nerla:
“Jednoduché, předvídatelné, pěkně napsané, přeskakovala jsem jen milostné scény, které se mi s každou přečtenou fanfiction zdají čím dál tím méně nápadité (věrohodné, čtivé, nehodící se škrtni).”
Mrmla:
“---”
delatrix:
“Skvělá povídka a na dnešní dobu opravdu výstižná.”
SaoKissa:
“Zajímavé. Tak jo, Severus, Harry a Draco v politice → ta zápletka pořádně skřípala, ale zase je celkem originální. Rozhodně je o trošičku lepší než průměr. Za - po dlouhé době - konečně ucházející sloh dám 4:).”
belldandy:
“No dobře ... s odřenýma ušima. Trvalo mi to až do třetí kapitoly, ale nakonec jsem se nechala přesvědčit (Nikoliv proto, že je tam sex :), spíš ten rozhovor před ním mě přesvědčil). Je to takové naivní, ale má to v sobě tu potřebnou jiskřičku, která to vytahuje výš. Uvěřitelná psychologie postav je předpokládaně minimální.”
Akkarra:
“Ne, tohle fakt není nic pro mě. Sloh, který mi tak úplně nesedí, Bradavice jako semeniště homosexuálů, všeobecná nablblost a v neposlední řadě Gepardi - co je to sakra za stupidní název? - mě nutí to po třetí kapitole vzdát. :/”
Velká_koule_chaosu:
“Konec mi tam nesedí...”
mariaa:
“Pěkná povídka :) - akorát se mi nezdála reakce Rona a Hermiony...”
Sectumsempra:
“:)”
beruska:
“...”
sandymathews:
“...”
Mája:
“Humor, který se mi líbí, už jsem četla dvakrát a jistě si zase za čas přečtu.”
assez:
“Ano.”