Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Za tmy

  • Autor: Smaragd Grun
  • Překladatel: sssnake
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/SS
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harryho problémy s dospíváním.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“-”
Tintinka:
“Je to sice nepravděpodobné, ale docela... roztomilé a čte se to hezky...”
SinamLlumi:
“U ff je sice problém říct, co je kdo schopný napsat smrtelně vážně, ale... věřím (doufám), že v originále to parodie/komedie byla. Možná kdyby Fantasmagorium své přísné zásady nejen předhazovalo ostatním, ale i samo dodržovalo, poctila by nás překladatelka odkazem na původní dílo – i hyn by sa hukázalo. :) Takhle těžko hodnotit. S.L.”
Velká_koule_chaosu:
“Tu jsem kdysi četla a i nyní po osvěžení povídky na mě povídka působí pořád stejně - špatná parodie. 2* a to ani nevím za co je dávám.”
mariaa:
“.”
Mrmla:
“....”
Akkarra:
“Nevěřím, že by Potter byl až takhle tupý... Nicméně sloh je vážně dobrý.”
belldandy:
“Jasně, že námět téhle povídky je naprosto absurdní. Nikdo mi nemusí vysvětlovat, že spojení "nemasturbující teeneger" je protimluv, jenže ... z nějakého důvodu jsem při čtení na nereálnost celé situace zapomněla a raději si příběh užívala. Když tohle autorka se mnou udělá, tak si za to přece zaslouží nějaké slušné ohodnocení. - Sice nevím přesně proč, ale na mě tohle funguje. ... 2 za námět, 4 za styl psaní.”
Sectumsempra:
“fakt jsem nepochopila, jestli to je mineno vazne, nebo ne...kazdopadne ja se smala celou dobu”
assez:
“Ano.”