Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Osud jim nepřál

  • Autor: Ferry
  • Překladatel: anonymní
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/SS
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova: ficlet

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Přesné, líbilo.”
Mrmla:
“,,”
Benny:
“Dobré”
Adelaine:
“Zdaleka mi to nepřipadá geniální, je to dobré, jen mi tam asi chybí nějaký převratný objev.”
speisy:
“-”
Nerla:
“V zásadě dobré, když se v tom člověk moc nešťourá. Mně bohužel ve Snapeově charakteristice chybělo, že by zkrátka nenechal někoho mladšího a méně zkušeného, aby ho ovládal, což je pro tenhle pár poměrně klíčová informace, kvůli které mi to celé nefunguje. No a poslední věta - proč? Když už má být něco tak hrozně osudové, tak by to mělo pracovat se známými informacemi.”
Sectumsempra:
“opet jedna z povidek, ktera zapusobi, i kdyz nema pet set stranek...”
Lanevra:
“Dobře vystiženo”
belldandy:
“Juj. Mrazivé ...”
Sargo:
“Hu.”
Akkarra:
“Kdyby je velké slovo...”
Velká_koule_chaosu:
“Sakra! Sakra! Sakra! TOHLE chce uznání. Nechápu totiž jak může někdo v několika málo slovech napsat tak MOC. ...na chvíli jsem přestala dýchat a jen šokovaně hleděla na obrazovku... Upřímně? Je plno krásných povídek, které si zaslouží ohlas kvůli skvělému ději, stylu psaní, nápadu... Ale kolik z nich dokáže v člověku způsobit tuto směsici pocitů, kterou pociťuji po každém přečtení tich pár slov? ...Upřímě znám pouze další 2 povídky!!! A to že jsem toho přečetla už hodně... (jen tak kdyby měl někdo zájem, tak těmi povídkami myslím Počítej! a Okamžik) - samozřejmě pouze můj názor”
assez:
“Ano.”