Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Into the Abyss

  • Autor: Penumbra
  • Fandom: Sherlock Holmes
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Sherlock Holmes/John Watson
  • Rating: NC-17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snažit se umlčet démony milovaného člověka je mnohdy bolestnější než bojovat s těmi svými.
  • Klíčová slova: sex

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
W1ktorka:
“Trochu vypilovat a bude to supr!”
Casiopea:
“Vlastně se nějak nemůžu rozhodnout. Mám ráda silné emoce a tady silné emoce rozhodně jsou. Mám ráda "co by, kdyby", kdy autor dovede původní charaktery na nejzazší mez a nechá vyplout na povrch věci, které jsou v originále jen v náznacích. A taky se mi líbilo Johnovo řešení. Na druhou stranu, celou dobu jsem měla někde v podvědomí zasutý takový zvláštní pocit. Možná... možná kdyby to byl dlouhý příběh, ve kterém bychom se k tomuto bodu dostali pozvolna. Chtěla jsem dát trojku, na druhou stranu, pokud mě to donutilo o tom složitě dumat, asi si to zaslouží i čtyřku. Vlastně i za tu syrovou atmosféru. Ale vracet se k tomu už nebudu.”
Lanevra:
“...”
Anne:
“Překvapila mě, jak je nenásilná ke kánonu. Jedno z nejlepších vykreslení jejich charakterů, protože jak píše Vrána, je problém sloučit dvě naprosto rozdílné postavy. A tady je dobře popsáno Watsonovo až uctívání Holmese a naprostý citový chlad a nepochopení lásky ze strany Holmese. Ale neúplně, Sherlock Holmes není stroj, na něčem a někom mu přece jen záleží, jen to neumí dát najevo.”
Vrána:
“Už nějakou dobu hledám autora, který je schopen vhlédnout do složitého vnitřního světa vztahu dvou tak rozdílných lidí jako jsou Holmes a Watson bez zbytečných změn oproti kánonu.. a tady jsem ho (ji) našla. Krátká, průzračně krásná, křehká povídka, vedená po ostří nože... vlastně spíš po špičce jehly. Krom lahodné chuti na jazyku zanechá i trochu hořko v krku.”