Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Znesiteľný koniec nešťastnej situácie

  • Autor: who_la_hoop
  • Překladatel: misto713
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Keď sa rozzúrený, úplne nahý Snape vrúti do Veľkej siene – práve vytrhnutý zo sveta mŕtvych a volajúci po krvi Harryho Pottera – zdráhavému hrdinovi čarodejníckeho sveta sa začne nová séria problémov.
  • Klíčová slova: Snarry

Hodnocení čtenářů:

Fleur Tera:
“dúfala som, že to bude lepšie.. miestami trochu kostrbatý preklad”
Lucie:
“Docela vtipné, hlavně ten začátek stojí za přečtení. A není to dlouhé, takže jako večerníček před spaním, proč ne?”
Benny:
“Za 3”
Casiopea:
“Málem jsem si natrhla koutky. Naprosto masakrózní úvod se vzkříšeným nahým Snapem ve Velké síni. :D Ne že by tam nebylo pár drobností, které drhnou, ale když ono to bylo ták roztomilé. 3-4”
Mrmla:
“...”
Adelaine:
“Začátek byl ovšem ale excelentní. Pak dál už nic moc.”
mariaa:
“Povídka podle mě není tak hrozná, jaké má hodnocení, něco mezi 3 a 4...”
Akkarra:
“Poněkud to připomíná telenovelu... :/ Nejdřív jsem si myslela, že se jedná o parodii, ale ono je to očividně myšleno vážně... Na druhou stranu to pořád ještě není tak strašné, jak by mohlo vzhledem k užitým okolnostem být.”
belldandy:
“Na téhle povídce naprosto miluju její začátek. Ten, jak se Snape objeví nahý v Zapovězeném lese a jako oživlá mrtvola hned řeší, kdo že za to může? Ha Albus! No jo, ale ten je mrtvý. Ha - Potter! A hned, tak jak je - nahý, odkráčí do Velké síně si to s ním vyřídit. A k čtenářovu překvapení tam Potter vážně zrovna je. Jaká to náhoda. :). Ten nástup má u mě za pět. Zbytek povídky už to šlo sice dolů. Ale kvůli tomu začátku bych nemohla dát horší hodnocení. :) A přesně to místo, co cituje Sectumsempra se mi taky libilo. /// Souhlasím s Mariaou. Asi tak 3, 5 by podle mě odpovídalo. Tak já dám taky 4, aby se to vyrovnalo :)”
Velká_koule_chaosu:
“Povídka mi přišla "suchá", bez emocí a přišlo mi až přehnané, že jednou se chtěli líbat, pak zase ne, pak zase ano... To už člověku lezlo na nervy a měl chuť je oba nakopat... Hodně slabá povídka. Zklamala mě.”
Luna Snape:
“četla jsem i lepší povídky, nadruhou stranu četla jsem i horší, takže takový průměr”
Sectumsempra:
“..., , A potom, aj napriek habitu, kravate, blatu a faktu, že všetci zhromaždení mali dokonalý výhľad na jeho súkromné partie, Snapovi sa podarilo odplachtiť preč desivo dôstojným spôsobom." vtipna povidka :D”
assez:
“Ano.”