Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Len pár listov mimo

  • Autor: Devi, the Wynter Wytch
  • Překladatel: misto713
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova: Snarry, Dopisy

Hodnocení čtenářů:

Velká_koule_chaosu:
“Asi to nejde brát moc vážně, ale druhá polovina povídky se mi celkem i líbila. :) Ale vracet se k ní asi už nebudu. 2, 5*”
LiviaCullen:
“milujem koniec tejto poviedky a hlavne milujem severusa v tejto poviedke ... mám ju moc rada a často sa k nej vracia aj keď ten začiatok nie je až tak top hlavne mi tam vadi Harryho povaha ale ta sa našťastie zmenila a som tomu vďačná (nie som si istá či som to vyjadrila slovom POVAHA správene to čo som chcela povedať)”
Rulie:
“Ano bylo tam pár blbostí a detailnější zpracování by neškodilo, ale bavila jsem se a to bylo dnes pro mě to hlavní.”
Gartepka:
“kdybych se vrátila v čase do dob svých začátků čtení povídek, tak by mi to i stačilo... teď už mám trošku vyšší standard :) ale pořád se v této povídce našlo dost věcí, které se mi líbily a pobavily mě. A zdárně jsem jí dočetla, takže za 3.”
jesssnape:
“je to hrůza! ... ale občas jsem se docela bavila =D”
Akae21:
“...”
l.terka:
“:)”
KalamityJane:
“A mně se to líbilo :-)”
SaoKissa:
“Do 13. kapitoly dobré. Od ní už jen snaha to co nejrychleji ukončit, děj moc uspěchaný, tak cukrové výlevy, že mě z toho bolí zuby.”
Akkarra:
“Faktem je, že je to vážně průšvih a Sectumsempra má pravdu - vážně je to z 90% tak trapné, až to tříská dveřma! Na druhou stranu mě to ale svým způsobem bavilo - byla jsem zvědavá, co z tohohle může ještě vylízt... Řekněme že za 2, ale z do krve sedřenýma ušima.”
Benny:
“Hrůza, děs a škoda času.Po přečtení spalte!!”
Sectumsempra:
“mela jsem uposlechnout dobre minene varovani sveho notebooku"nektere cizi soubory mohou poskodit vas pocitac. pokud zdroji plne neduverujete, tento soubor neotvirejte". tohle bylo totiz tak trapny, az to triskalo dverma... musela jsem se dokopat k tomu, abych to vubec docetla. jedina sympaticka postava pro me byla ona sovicka, ale i tu mi naprosto znechutil epilog. des.”
Fleur Tera:
“nie, nie, nie... prečítaných 8 kapitol a ďalej už nevládzem...”
Mrmla:
“...”
shadow:
“Slabší čtyřka, ale přesto má další oblíbená povídka. (jen Harryho si v budoucnu nedovedu představit jako léčitele)”
belldandy:
“3/4. Pořád jsem si říkala, že to mu moc nevěřím, ale stejně se mi to tak nějak líbilo. :)”
mariaa:
“:)”
beruska:
“Tohle mi moc nesedlo a nevim proc”
finde:
“milá povídka”
assez:
“Ano.”