Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Všetko je možné

  • Autor: Punkindoodle
  • Překladatel: Jimmi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Granger
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 35
  • Shrnutí: Draco a Hermiona sú prinútení deliť sa počas muklovského kempingového výletu o stan. Bude ich nekonečné hašterenie viesť k vražde alebo v tej divočine rozkvitne romantický vzťah? VEĽMI OOC, ALE STÁLE ZÁBAVA!
  • Klíčová slova: Dramione

Hodnocení čtenářů:

l.terka:
“:)”
Kate Mathews:
“celkem pěkná povídka, místy trochu naivní, ale romantickým povahám se to bude líbit...”
Akkarra:
“Tak tohle je zklamání na celé čáře. :( U Draca a Hermiony jsem neměla pocit, že jsou OOC - měla jsem pocit, že čtu o úplně cizích lidech, kteří se čirou náhodou jmenují jako postavy z HP. Hlavně u Draca. Hermionu jsem ještě místy poznala, ale Draca vůbec. Spousta scén, které měly být původně asi vtipné, nebo dokonce napínavé a dobrodružné, mi jednoduše připadaly trapné a přitažené za vlasy. Dobrý a inteligentní humor aby člověk hledal lupou. Ale i tohle všechno bych ještě překousla a nějaký ten bodík dala, kdyby nebylo závěru. Ani nevím jak ho popsat - přeslazený, až bolí zuby, cukrkandlovitý, infantilní, nestravitelné klišé... Škoda, takhle zabít dobrý námět.”
ZJTrane:
“Neviem popísať ako sa mi táto poviedka páči, aby som neznela prehnane a pateticky. Je tak nádherne osviežujúca, toľko som sa s chuti už dávno nesmiala a popritom sú Draco s Hermionou tak nádherne romantickí, aj keď šli rovno na sex vôbec mi to nepripadalo trápne, ich vzťah je tak zvláštne normálne krásny. Veľmi osviežujúca, milá a vtipná ale aj romantická poviedka. Napriek tomu, že je taká svieža, je v nej obrovské množstvo nádherných myšlienok a skvelých postrehov. Obrovské ďakujem patrí Jimmi za úžasný preklad.”