Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Náhle precitnutie

  • Autor: Anne M. Oliver
  • Překladatel: Jimmi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Draco Malfoy / Hermiona Grangerová
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: Ďalšia prekladaná poviedka, tentoraz od autorky Anne M. Oliver, ktorá mi láskavo dovolila prekladať jej poviedky. Odkaz na originál: http://www.fanfiction.net/s/3657047/1/A_Sudden_Awakening. Popísala by som to slovom: šokujúce, nečakala som takýto príbeh. Ale asi takto by sa Draco choval, keby... Odohráva sa pár mesiacov po vojne a ignoruje 7.diel. Preklad popisu autora: "Uvidel ju, ako sedí oproti nemu. Posledný krát, keď ju videl, ležala na zemi a myslel si, že je mŕtva. Nezachránil ju v tú noc kvôli nej, urobil to kvôli sebe. Takže mu nič nedlhuje, A stále je to len humusáčka." Za beta-read znova ďakujem Eggy.
  • Klíčová slova: Dramione

Hodnocení čtenářů:

ChloeCZ:
“...”
Crystal:
“...”
GwenLoguir:
“No, možno tu bola snaha o skutočnejšie Malfoyovo správanie, ale v Ich miestnosť bolo podľa mňa dôveryhodnejšie.”
beruska:
“Vsechny povidky od Anne M. Oliver, ktere jsou prelozeny u JImmi jsou skvostne”
ZJTrane:
“Čo napísať? Toto bol Draco. Krutý, rozmaznaný, neprejavujúci city. Zvláštny príbeh dvoch úplne rozdielnych bytostí, ktoré niečo spája. Ešteže na konci bolo trochu romantiky. Ináč by som mala z toho strašne smutný pocit. Trochu mi vadilo, že Severus Snape tu bol na zlej strane, ale to len pre to, že on je moje No. 1”
assez:
“Ano.”