Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Romeo a Julie po Potterovsku

  • Autor: Martan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy, James Potter, Lucius Malfoy, Severus Snape
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: Dva již od nepaměti se nenávidějící rody. Svár, jenž začal někdy v dávných středověkých dobách. Svár, jehož smysl si již nikdo nepamatuje. Rody, které přesto dávají otevřeně najevo svou nenávist, aniž by tušili, proč ji vlastně mají cítit. Opovržení, zášť, intriky. Malfoyové a Potterové. Dva odlišné rody, které si přesto jsou v moha ohledech podobné. Dva rody žijící v Anglii, navzájem si konkurujíc. Dva rody, pro něž je jedno město příliš těsné. Jak to dopadne, když se setkají zatím poslední příslušníci těchto rodin? A co na to říká Draco Malfoy in memoriam?
  • Klíčová slova: AU, parodie

Hodnocení čtenářů:

lymmet:
“Dočetla jsem to do konce, ale spíš proto, abych to za sebou nenechala rozečtené, než že by mě to bavilo.”
shadow:
“Ve zdraví dočteno.”
Akkarra:
“Mám zřejmě jiný vkus, protože tohle mě absolutně nebavilo, natož aby mě to rozesmálo.”
Cora:
“Tahle parodie se mi bohužel netrefila do noty; dočetla jsem, ale už se mi hodně nechtělo. Ovšem na "Jedenácté přikázání" nezapomenu do smrti smrťoucí :-)”
KatherineE:
“Sranda! Tuhle povídku si zamilovali dokonce i moji ne-slashoví přátelé a "odhopkali do západu slunce" se stalo všeobecně známým citátem :-)”
Victoria:
“Skvělé :D lepší 3”
kami:
“Myslím, že na brata Snapea ešte nemala žiadna paródia, akú som čítala, samozrejeme aj s úbohou sovou. :D Chválim autorku za snahu spríjemniť naveky najtragickejší príbeh Romea a Júlie.”
sigam:
“Skvělé.”
beruska:
“...”
Anne:
“Tahle povídka se mi velmi líbila! Dlouho jsem se tak nezasmála... Bratr Snape - nejlepší.”
MandalanUmen:
“........”
Cvrcinka:
“k přečtení”
Sargo:
“Ne že by to bylo špatné, spíš tomu něco chybí; a konec je vyloženě slabší, byť spíše formou než nutně obsahem. Pár dobrých vtípků se však najde. :-)”
assez:
“Ge-ni-ál-ní! :D Ano.”