Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Ich miestnosť

  • Autor: Aleximon
  • Překladatel: Jimmi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Draco Malfoy / Hermiona Grangerová
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 31
  • Shrnutí: Obaja sú prinútení pracovať na spoločnom projekte, čo sa ani jednému z nich nepáči. Ale kvôli prístupu do časti s obmedzeným prístupom sú ochotní to risknúť. Je to zábavné, milé. Ani jeden z druhého nepadá po druhej kapitole do kolien. Krok za krokom sa menia vzájomné vzťahy, ale vôbec to nie je jednoduché.
  • Klíčová slova: dramione

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Lucie:
“Líbilo se, Draco je jak má být. Povídka se příjemně čte.”
Fleur Tera:
“zaujímavý nápad a skvelé spracovanie. Draco sa správal tak malfoyovsky ako len bolo možné, čo som vôbec nečakala :-)”
Slythoryn:
“Myslím, že to byla má úplně první dramione, takže má i přes některé nedostatky u mě místo :)”
ZJTrane:
“Jedna z tých Dramione, ku ktorým sa rada vraciam.”
GwenLoguir:
“Skvelá poviedka. Vidieť, že sa autorka snažila o hodnovernosť Draca (ktorá prakticky nie je možná, pri dramione, že? ).”
beruska:
“Jedna z prvnich hg/dm co jsem cetla, precteno jedni, m dechem”
Akkarra:
“Bylo to skvělé. Jen od 29. kapitoly moje nadšení trochu opadlo, když Draco začal projevovat neuvěřitelnou starost a péči o Hermionu absolutně nemalfoyovským způsobem. Ale jinak nemám, co bych vytkla. :)”
assez:
“Zajímavá povídka… vážně jo. Jen to není „to moje“.”