Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Garry Poker a Ohnilý pohár aneb: Jak Garry Poker zvedl vojnu pro kdejakou sukni

  • Autor: Garry Poker
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Nemá smysl vypisovat… leda snad: obměny všech postav tam najdete
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 36
  • Shrnutí: Dobrácký kartářský tovaryš Garry Poker je proti své vůli odveden na letní sportovní soustředění Školy karbanu a hazardu, kde musí bojovat za císaře Nigruse Trumpála I. proti cizákům. Přitom jeho široké a laskavé srdce netouží po ničem jiném než být se svými milovanými v dívčím táboře za kopcem. Překoná Garry s pomocí svých přátel nástrahy osudu, když Doktor Vrdlmrsmrst kuje své pikle a zlý vodník Grape neustále vaří mlhu? Ale nebojte, každá voda nakonec steče dolů a Támhleta se dostane Garrymu za ženu.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Sectumsempra:
“hm... puvodne jsem chtela udelit 3 (a pul soukromeho bodu)... kazdopadne je to lepsi, nez predchozi dil, takze slabsi ctyri (kdyz tak nad tim premyslim, nechapu, proc jsem svuj pseudointelektualni vnitrni boj napsala ... ale nakonec, kdyz uz tu ten prostor na obhajeni sveho hodnoceni mame, proc ho nevyuzit... takze nez si prectete muj obsahly a neskonale prinosny komentar, doufam, ze uz tu bude paty dil:)”
René.K.:
“Jako vždy autor nešetří originálními nápady (už jen pro ty "Pohádky lidské babičky"). Setkáváme se se spoustou nových postav a Garry je ještě línější, neschopnější a úžasnější než kdy dřív. No a Trumpál, to už je klasika :)”
sluzy:
“...”
SinamLlumi:
“Pohádky lidské babičky, hmm... to vypadá slibně. :) Jakmile se objeví Vlezlí a Ignác a Igor Igory, pohádka se rozjede tím správným směrem. :) Nemluvě o Sladkém mámení a Vonovu talentu na zprzněnené jazyky (Parselmouth, anyone? ;)) Zatím 4. S.L.”
Akkarra:
“Závěr mě sice trochu zklamal, (ostatně stejně nepředpokládám, že by něco mohlo překonat virtuální realitu z prvního dílu) ovšem zakomponování Star Wars mě naprosto dostalo. A za nejvtipnější moment považuju okamžik, kdy Garry Poker přibíhá k rybníku (nebo to byla řeka?) a v ruce si nese igelitku z Lidlu... :D”
assez:
“JÁ CHCI SVÉHO AUSTRALUSÉÉÉ! :'(”