Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Garry Poker a vězeň z Az-Karbanu

  • Autor: Garry Poker
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Nemá smysl vypisovat… leda snad: obměny všech postav tam najdete
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 19
  • Shrnutí: Zcela nový Garry Poker dle tradiční receptury! Více šťávy, více chuti a dvakrát tolik ovoce a vitamínů než v předchozích dílech. A aby toho nebylo málo, také o 20% méně kalorií! Kdo je mezinárodně hledaný uprchlík, koho a jak uplatil, aby se dostal z přísně střeženého Az-Karbanu, a co to má společného s Garrym Pokerem, když tato literární série je jen a jen o něm a o nikom jiném?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

René.K.:
“Spoustu scén bylo úžasných a i originalita, typická pro celou sérii, zůstává, nicméně na předchozí díly to rozhodně nemělo. V určitých místech se navíc příběh dost vleče a závěr nebyl nic moc. Každopádně výsledek je ucházející a tak celkově hodnotím jako zábavný průměr :)”
Sectumsempra:
“sama o sobe by tahle parodie byla vyborna, kazdopadne, po srovnani s jednickou a dvojkou uz to tak slavne neni... narozdil od nich jsem se pri cteni az-karbanu dusila smichy jen jednou:)... 3, 5”
sluzy:
“...”
SinamLlumi:
“Tenhle díl mě vloni hrozně nudil, tak jsem ho přestala číst. Ale když už je teď dokončený, asi mu ještě dám šanci a třeba i změním hodnocení. S.L. EDIT: Zlepšení nastane jakmile začne fotbalová sezóna, výlety do Húdlar a záhada profesora Lotkiena. Proto zvyšuju na tři body. Na víc nepůjdu, jelikož autorovu/autorčinu vášeň pro snamionu nesdílím a nudné scény s Grapem a Hormonou mě ukrutně otravovaly. Konec byl vyslovené utrpení. Navíc nechápu neustálé pokusy o shazování Harry Trottela, když co do stylu humoru z něj Poker naprosto očividně vychází, akorát mu nesahá ani po kotníky. :))) S.L.”
Akkarra:
“Já osobně si na to nemůžu nijak stěžovat, ale přiznávám, že závěr mě zrovna nenadchnul. Celé to cestování časem bylo neskutečně zamotané a závěrům předchozích dílů se prostě nemůže rovnat ani omylem. I když jsem se místy neskutečně nasmála, tak víc než za 3 to nebude. :)”
assez:
“Inteligentní zábava pro inteligentní lidi. :D”