Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Garry Poker a jeho báječná léta

  • Autor: Garry Poker
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: :D Nemá smysl vypisovat… leda snad: obměny všech postav tam najdete
  • Rating: PG-13
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: Zlo se vrátilo do Polné! Ano, i tento školní rok přijíždí na polenskou školu karet Garry Poker a jeho gang. Není proto divu, že se tam začínají dít prapodivné věci, při kterých tuhne nejen krev v žilách, ale tuhnou i ostatní tělní tekutiny (tam, kde se právě nacházejí).
  • Klíčová slova: humor, parodie, AU

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Usmevava_Barush:
“..”
Potkanice:
“...”
René.K.:
“Skvělý díl, skvělé hlášky. Hudební kapitola, Pop-Art, Vonova rodina, detektiv Garrylock... co víc dodat :-)”
Sectumsempra:
“dil prvni byl o chlup lepsejsi - dost jsem se nudila u sceny grape/hormona...i tak, porad vyborna parodie:)”
sluzy:
“...”
SinamLlumi:
“Další skvělý díl se spoustou hlášek a nepřekonatelným slovním humorem. Navíc se představí ostýchavý profesor Pop-Art, který ke své smůle vypadá úplně přesně jako Michal Viewegh... A doktor Vrdlmrsmrst! A převleky nejmocnější! :) S.L. PS: Tu nudnou diskuzní kapitolu s Grapem a Hormonou, která by se dala shrnout do jedné věty, přeskakuju. ;)”
Akkarra:
“Tak to byla opět pořádná jízda. Finále s tobogánem a krokodýly sice virtuální realitu z prvního dílu nepřekonalo, ale za seznámení s domácností rodiny Vlezlejch, detektiva Garrylocka Pokrmese a hudebně laděnou kapitolu si to ohodnocení 5 zaslouží. :)”
assez:
“No jo, no. Prostě pro profesora Australuse Grapea mám slabost. :D A pro Bloody!”