Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Garry Poker a modré žaludové eso

  • Autor: Garry Poker
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: :D Nemá smysl vypisovat… leda snad: obměny všech postav tam najdete
  • Rating: PG-13
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: Otravný chlapec s jizvou na zadku, do kterého budete mít brzy chuť ho pořádně nakopat – to je Garry Poker, student Střední školy karbanu a hazardu v Polné. Vítejte i vy mezi jeho odpůrci, nepatříte-li mezi fanoušky brakové literatury! Vychutnejte si klasický příběh v tarantinovském stylu: 140 stran nesmyslných dialogů a na závěr 20 stran zběsilé akce!
  • Klíčová slova: humor, parodie, AU

Hodnocení čtenářů:

Potkanice:
“...”
Lanevra:
“Je to něco na způsob; šli dva a třetí upad. Každý racionálně uvažující člověk ví že je to naprostá ptákovina, přesto nedokáže zadržet slzy smíchu. Co maximálně obdivuji je sloh, ten se mi opravdu líbí.”
te.ss.sa:
“?”
René.K.:
“První díl úžasné parodie a podle mě nejlepší. S celým karbanickým světem se teprve seznamujeme a to všechno ve velmi vtipném a originálním duchu. Garry coby hlavní "hrdina" je naprosto boží :D”
Sectumsempra:
“naprosto uchvatna parodie s odkazy na kdeco (zvlast me pobavily ty na monty pythony:D) tleskam!! (soukromeho pul bodu navic udeluji za bezkonkurencni ilustraci :)”
sluzy:
“...”
ZJTrane:
“Akosi mi to nejde pod kožu. Možno keď bude raz nálada zatiaľ nehodnotím.”
SinamLlumi:
“Jednoznačně nejlepší díl z celé série. Možná to je tím, že se teprve seznamujeme s postavami, všechno je úplně nové a oproti většině HP parodií opravdu hodně originální (škola karbanu a hazardu v Polné, to tady teda ještě nebylo :)). Pět bodů si zaslouží už jen za rodinku Vlezlejch, kozy (ty poštovní! :)) a skvělý (ač místy trochu nepřehledný) vypravěčský styl. S.L.”
Akkarra:
“Mám prakticky permanentní záchvat smíchu. :-D Předělávky jmen mě nepřestávaly dostávat do kolen (a to hlavně ta na Dracovo příjmení). A rodinka Vlezlejch....to je kapitola sama pro sebe. :)”
assez:
“No… parodie, no. Ale jo, dobrá.”