Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Le Petit Chat

  • Autor: A-Spirit
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: The Spy who became an Artist. The Child who needed a home. The Recluse who became a Teacher and the Boy who saved the world. Sometimes, age is just a number and love can never be wrong.
  • Klíčová slova: Snarry, AU

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Zas tak strašné AU to není. Kapitoly se mi hodně líbily, tak do první poloviny čtvrté. Ta část čtvrté byla opravdu výborná. Celkově se mi to tak poeticky líbilo.”
Benny:
“Vím, byla jsem varována před AU, a už jsem dala dosti auvajs povídkám vysoké hodnocení, ale tady mám dát slušnou známku za co?Když pominu jak se kluci seznámili, které postrádá jakoukoli logiku a další věci(SPOILER:To tak malé dítě nenapadlo nikoho hledat?Dursleyovi?Náznak?KONEC SPOILERU)Ale ok, možná můj problém.Přesto asi ty citové výlevy na konci mě nechaly chladnou.2-3”
l.terka:
“:)”
mariaa:
“3-2”
Fleur Tera:
“veľmi príjemné prekvapenie :) a dokonca mi stačila aj moja francúzština :)”
Sectumsempra:
“---”
Casiopea:
“Bože, já jsem na cucky. A to jsem si u první kapitoly říkala: Hm... je to takové milé. Malý Harry, AU svět, kde je Severus inkognito jako malíř... Ovšem od druhé kapitoly dál už jsem byla v kyslíkovém dluhu. Ta atmosféra je neskutečná! Čtvrtou kapitolu bych si normálně nechala vytisknout na povlečení. To byla taková krása! Ještě se klepu.”
Mandragora:
“Takové milé AU, kde je SS mimo kouzelnický svět malířem, když nastane doba aby se skryl.”
assez:
“Jen ano. :)”