Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Že by zvrhlost?

  • Autor: Jade
  • Překladatel: sssnake
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/ Harry Potter
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snape a Harry diskutují o sexuálních praktikách
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“...”
Usmevava_Barush:
“..”
Ostravanka:
“q”
Lanevra:
“Zastávám názor, že je tu povídka hodnocena moc přísně a nebo jsem byla já vystavena za svůj život až moc velkému množství chujovin, abych tohle posoudila jako skoro odpad.”
belldandy:
“Na téhle povídce je minimálně jedna věc skvělá. Konečně mi - logicky - objasnila zápletku povídky "Za tmy". A za to jsem hodně vděčná ... :) 2/3. Asi spíš dva, ale za ten bonus zaokrohluji nahoru. PS: Já to tušila !”
Mrmla:
“--”
Benny:
“...”
mariaa:
“...”
Sectumsempra:
“u jednoho mista jsem se skvele pobavila - nez mi doslo, ze tam neni napsano prostata, ale podstata (a mne hned bylo divny, co by na ni melo byt magickeho...)”
bedrníka:
“Překlad místy drhne, ale konverzačka docela dobrá.”
SaraPolanska:
“A mě se to líbilo, protože mi to přišlo ujetě vtipné :-D Není to sice bůh ví jaký top, ale mám osobně raději, když jde o sex jen v náznacích a nerozdávají si to tam :-)”
Akkarra:
“Moc se mi to nelíbilo... Ale na druhou stranu už jsem četla i podstatně horší - velice mizerná 2...”
SinamLlumi:
“Tohle postrádá jakýkoliv smysl. A nechci znít jako... zvlášť, když i originál stojí za houby.... ale ten překlad je fakt hrozný, dokonce i když pominu pravopisné hrubky. :( Tak maximálně 1, 5. S.L.”
assez:
“Hm.”
D.J. Orlovský:
“Potter je tak potterovský :-)”