Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Mistr a žák

  • Autor: Rosetta Snape
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/ Harry Potter
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry řekl něco, co by se o profesoru lektvarů rozhodně říkat nemělo...
  • Klíčová slova: non-con, bloodplay, zneužívání žáka profesorem, znásilnění

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Podle mě i PWP musí mít nějakou logiku, nějakou hlavu a patu. A bohužel to není případ tohoto dílka. Nedokázala jsem se do toho dostat. Někdy jsem ani nechápala, jak se stalo zrovna to co se stalo, jak se ocitli v této situaci/pozici, apod., proč se takhle chovají. Bohužel. Navíc si ani nemyslím, že by Harry řekl něco tak otřesného, Ron mluvil mnohem hůř.”
Adelaine:
“No, nevím...”
delatrix:
“takovéhle povídky vážně nemusím”
mariaa:
“,,,”
Sectumsempra:
“po precteni me napadlo jedine: dobre mu tak:)”
belldandy:
“Já potřebuju příběhu na nějaké základní úrovni uvěřit (Už cituju sebe sama. :) a to se tady nestalo. Je to přitažené za vlasy. Ale přikloním-li se k pohledu, že to má být divoký sen, pak je to docela zajímavé. Lepší než průměr to určitě je ... Vlastně se mi to líbí o dost víc než leckterá slaďárna. Mezi 3 a 4.”
Velká_koule_chaosu:
“:)) Lepší průměr. Ta poslední věta... Pro hloupé naděje, že ... :)”
sandymathews:
“čtu si komentáře a začínám se těšit...”
Akkarra:
“Miluju, když Potter trpí... ;) /// Delatrix: A co si třeba takhle napřed přečíst klíčová slova, hm? To tvůj mozeček nenapadlo?”
ZJTrane:
“Potter si zaslúžil trest :D bol odporný, ale toto je na mňa veľa :)”
SaraPolanska:
“Zasmála jsem se, párkrát jsem zaúpěla a nakonec dávám lepší trojku :-) Zajímavé to tedy je.”
Kate Mathews:
“co na to říct??? nemám slov”
assez:
“Hm.”
D.J. Orlovský:
“Kruté, velice kruté :-) Potter si to zaslouží.”