Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Stydlivý Severus Snape se sbližuje se svalnatým Siriem (Slash se samými S)

  • Autor: Lord Roderik Galant
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Sirius Black
  • Rating: 18+?
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Shrnutí autora přesně v duchu povídky: Sedmák Severus Snape se stejně starým spolužákem Siriem se sbližují, sexují, sní...
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Skvělé. Suverénní slash. Samá S se spoustou sexu. SPOILER: Slušná snídaně - sama slanečky snáším steži. Svědomité studium stopnuto svlečenými sodomisty. Sny se stávají skutečností. Slastné, sic stále se soužím - schází sadismus. Smutné.”
fialka:
“Vynikající hříčka s méně obvyklým začátečním písmenem, která má navíc děj a dokonce i poučnou část - myslím ty polohy, o kterých mlčí i Kámasutra :-) Škoda, že i tohle zmizelo s celým ODG”
jesssnape:
“...”
Mrmla:
“Super”
Benny:
“Severus stříká!Sláva!..Svatý Soběslave!”
kami:
“Nič svetoborné.”
Memorin:
“¨.”
delatrix:
“nestojí za nic”
Zrzka Lenka:
“Legrační, pobaví :-)”
Sectumsempra:
“opravdu pekne :D”
sandymathews:
“super skvělá sranda, smíchy sem se sklátila...”
Mysty15:
“Sexuální soundtrack. Mnohem lepší tři než obyčejné průměrné, ale jelikož se k tomu vracet nehodlám...”
Sargo:
“Velmi vydařená vymyšlenost :-D”
D.J. Orlovský:
“Ujde to.”
bedrníka:
“Roztomilé. :-)”
sluzy:
“Poviedka nestratila humor ani pri sústreďovaní na S. Páči sa mi to :D”
Nade:
“Dávám body za to, že ačkoliv se autor soustředil na samá "es", povídečka dává smysl a navíc je i vtipná. Některá slovní spojení mě dostala k zemi.”
Akkarra:
“Bezva. :)”
zmije:
“Super!!”
ZJTrane:
“Obdivujem autora, pri sústreďovaní sa na "S" poviedka vôbec nestratila vtip. Tak u mňa je to plný počet bodov, aj keď som si natĺkla zadok, keď som od smiechu spadla z gauča.”
SinamLlumi:
“Heh, ten název vzbudil můj zájem, neboť mi zněl jako shrnutí celoživotního díla jisté nejmenované autorky.... ;) Musím dát pět bodů, i kdybych nechtěla. Takhle už jsem se dlouho nesložila (smíchy). :) S.L.”
Purple Haze:
“Pořád tvrdím, že je to mistr Slova. V téhle "skvělé, sexy, srandovní" povídce to potvrdil. Nebýt něho, tak ani nevím, že kouzelníci mají své názvy pro sexuální polohy. :-) "Sova se salamandrem". :-D”