Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Harry Potter and the Irish Choice

  • Autor: DisobedienceWriter
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP, AB, SB
  • Rating: T (13+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Vzhledem ke všem těm podělaným událostem, kterými musí Harry v Bradavicích procházet, se chytře rozhodne přejít na jinou, lepší školu hned na začátku své školní kariréry. Tady je jeden ze způsobů, jak by se to mohlo stát. Žádný plánovaný pairing.
  • Klíčová slova: AU, manipulativní Brumbál, bashing Brumbála, Harry nestuduje v Bradavicích, mudlovské zbraně

Hodnocení čtenářů:

Mandragora:
“Nová škola je dobrý nápad. Jen mi přišla moc ideální. Jak jedno Brumbálovo opomenutí zvrátí zásadním způsobem děj. Do děje také zasáhne přehlížená Belatrix a moták.”
Pyriel:
“Harrymu stačilo jen pár dní a jedihá hodina lektvarů, aby se rozhodl, že Bradavice nejsou škola, do které chce chodit. Naštěstí zjistí, že má i jiné možnosti - a vybere si celoroční školu v Irsku. A než se Brumbál vzpamatuje, je pryč. A má to docela zajímavý dopad, jako malý kamínek, který strhne lavinu. A ta irská magická škola je moc hezky popsaná. I když je to do těch čtyř kapitol docela nahňácané, klidně by to sneslo víc rozepsat a přidat nějaké drobné příběhy z Harryho života tam. Brumbál už snad ani není manipulativní, ale šílený, Bellatrix ve svém šílenství tvrdohlavě logická a Voldemort egoisticky zaslepený. Slabší 4 hvězdičky”