Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Děsivá epopej o sázce ukrutné

  • Autor: Jane Sofron
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Ron Weasley, Neville Longbottom, Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry a Neville se vsadí o to, že obarví Snapeovi hlavu na blond
  • Klíčová slova: poezie, humor

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“...”
Cora:
“:)”
KalamityJane:
“Muhahaha :-D”
Aswalka82:
“----”
Ostravanka:
“q”
kami:
“...”
Benny:
“:D”
Lanevra:
“Hej, já tohle ještě neokomentovala...?”
Potkanice:
“Super”
GwenLoguir:
“...”
Sargo:
“Vynikající :-D :-D”
Mrmla:
“Nádhera.”
Adelaine:
“.”
Velká_koule_chaosu:
“Můj názor na věc naprosto vystihla Nerla.”
Nerla:
“Je to dobré, vlastně je to asi první dobrá fanfiction poezie, kterou jsem četla. Sice občas někde uteče rým nebo rytmus, ale jako celek je to nápadité, zveršované je to na úrovni a tak vůbec a tak dál. Ode mě rozhodně nadprůměr.”
belldandy:
“Vždycky, když to čtu, vzpomenu si na Havlíčka nebo Magora. "Jedna hora vysoká je a druhá je nízká,/ kdo nemá své muzikanty, na hubu si píská." - "Abych zas nepsal výtržnicky/ zaznamenám jen sporadicky/ jak jeden odsouzený přelíz/ druhému zločincovi penis". :) - Říkám si, že pokud by tohle byla nejlepší česká fanfiction, bylo by to docela příznačné. :)”
Wendyses:
“=DDD jsem smíchy pod stolem =DD”
René.K.:
“Sem tam mi nějaký rým trochu nesedl, ale i tak z toho vychází velmi dobrá báseň s ještě vtipnějším podáním. Takže ačkoliv to pode mnou už několikrát zaznělo, musím prostě napsat: geniální! :)”
Neimh:
“Tak toto je B-O-M-B-A. Já ležím smíchy pod stolem.”
Sectumsempra:
“,,...Dobby - jejich kamarád sice nebyl žádná svině..." - genialni, smichy lezim pod stolem :D :D”
Fleur Tera:
“geniálne :-)))”
ZJTrane:
“Perfektné :DDD Víla Snape, na to nikdy nezabudnem.”
Crystal:
“:DDD Co víc napsat?”
sandymathews:
“nádhera!”
D.J. Orlovský:
“Skutečně geniální dílo, které napsala Jane kdysi dávno na téma od Lunkvil pro naši malou soutěž tehdy ještě na harrypotter.cz. Nicméně nevyhrála, protože ji tenkrát zaslouženě trumfla kju. Až mě z toho jímá nostalgie.”
Purple Haze:
“"Asi umřu smíchy! To prostě nemá chybu (i když mi přijde, že občas skřípe rytmus, ale čert to vem!)."”
Akkarra:
“To je geniální.... :)”
SinamLlumi:
“Zápletka celkem obyč, ale v tomhle podání je ještě lepší než Úplavice! A to už je co říct. :) Pro ty, kdo mi nevěří nebo mají odpor k poezii, přikládám krátkou ochutnávku: Harry, prosím, nech si pindy a pojď si dát panáka, vzorní budem‘ zase jindy, dneska se chci zhulákat. :)))) S.L.”