Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Otcovský cit a déšť

  • Autor: Tofiam
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Lucius Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Autorka napsala: Je mnoho citů, jakými nás můžou obdarovat naši otcové, naši ochránci. Draco by jeden chtěl. Lucius mu ho dá, má svého syna rád... Vím, že jsou lidé, kteří mne za tohle zabijí. Ale, mohli byste se alespoň podívat, za co mne zabíjíte. Osobně mi to přijde jen jako nesmírně smutná povídka.
  • Klíčová slova: incest, semi non-con, non-con

Hodnocení čtenářů:

kami:
“...”
Benny:
“Pamatujete školní jídelnu?Chodily jste si pro nášup?Draco si šel taky pro nášup, ale zřejmě to nebylo podle jeho představ.”
Adelaine:
“Nesedl mně zezačátku způsob Luciusova vyjadřování. Za to bud dolů”
mariaa:
“:)”
belldandy:
“Echich, ach. Já se tady kroutím při hodnocení ... To je těžké. Něco takového podat aspoň přijatelně uvěřitelně, musí být docela náročné. Tohle je tak na půli cesty. Na téma samo o sobě tak silné a tabuizované, to působí příliš uhlazeně, ale ... má to něco do sebe. No nějak pochybuji, že se k tomu budu ještě vracet. Hodnocení: 3-4. / Purple Haze: Docela by mě zajímalo i jiné zpracování, tím spíše nějaké psychologičtější. Neřekneš, která povídka to byla?”
Mrmla:
“---”
Lanevra:
“Je tam pár věcí, které se mi nelíbí, ale je to povídka mého "dětství" a vždycky pro mě měla své nepopiratelné kouzlo. Mám ji ráda.”
Memorin:
“Tak to vypadá, když vám mláděcí šelma ukáže trochu lásky a vy se jí nemůžete nabažit. Zamatáváte se do jejích sítí, ona vám ukazuje ostré drápy, ale nakonec stejně skončí s pohledem ve vašich očích a vy v nich tonete...”
ZJTrane:
“„Když půjdeš dál, než je nebe,“ začal pozvolna, „najdeš vždycky jenom peklo, Draco,“ Za tú vetu dávam body.”
Akkarra:
“Docela mě tady překvapil Luciusův charakter, ale překvapil v dobrém. :)”
Purple Haze:
“Další povídka, kterou jsem četl už před pár lety a která na mě tehdy hluboce zapůsobila. Ale téma incestu nedávno rozpracoval ve své originální povídce můj nejoblíbenější autor ještě líp, jde víc do hloubky, je psychologičtější, "opravdovější"... Otcovský cit a déšť už to nepřekoná. Takže čtyřka.”