Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

  • Autor: Styx
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 8
  • Shrnutí: Remus Lupin svěřuje bolest své utrápené duše deníku. Jen zažloutlý pergamen zná to tajemství, že hluboce miluje. Tragický příběh nenaplněné lásky. První část Deníku Remuse Lupina popisuje události během S+R studia posledního ročníku v Bradavicích, druhá část Deník vlkodlaka sleduje jejich osudy po dvaceti letech.
  • Klíčová slova: smutné, romantické

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Vyprávění v podobě deníkových zápisků mi nikdy nevadilo, ale pár SS/RL mi prostě přišel tak nějak zvláštně nezajímavý. Nakonec to mám přečteno během dvou dní a jsem spokojená. Ten kýčovitý patos mě opět dostal. Bez silné dávky slash citu se ale těžko oceňuje (stejně jako většina Styxovek). Název tomu dává korunu.”
Benny:
“Povídku znám, dnes jsem si dala repete.A důvod?Dozvěděla jsem se o rozepři mezi Styx a Sinam..takže zcela objektivně.Ano patos se objevuje až ke konci povídky, kdy se Lupin změní na sebelítující trosku.Ale musím vyzvednout první polovinu.Ta rozhodně bavila, i když Lupin měl růžové brýle.Zcela určitě dám s čistým svědomím trojku.”
SinamLlumi:
“Styx ani neumí psát jinak, než s velrybí dávkou patosu a kýče (čestnými výjimkami budiž některé humorné jednorázovky a jedna nebo dvě autorčiny nejstarší povídky). Ovšem na druhou stranu jí musím přiznat mistrné umění zacházet se svým černo-červeným románem tak, že čtenář tu velrybí dávku nejen zhltne, ale dokonce si ani nevšimne, co mu bylo servírováno. :) Za to určitě nejmíň 2 body. :) S.L.”
Sectumsempra:
“cetla jsem nekolikrat, ted to ale cist znova nebudu, nerada bych dnesni vecer stravila v depresi... (jeden cely bod davam za nazev, ktery se vazne povedl:)”
Nerla:
“Romantické povídky mám ráda, ale tahle byla spíš patetická, navíc vyprávěná podivným stylem - uměleckým, unylým, melodramatickým? Vadí mi, jak "ach jo" tryská z každého slova, a druhou hvězdičku dávám jen za dobře propojený konec.”
Mrmla:
“..”
belldandy:
“-”
Dark Angel:
“Jen málo povídek vžene slzy do očí, tahle to svou dokonalou romantikou dokázala...”
Akkarra:
“Já věděla, že mi ten název něco říká - už jsem to četla. Ale abych si to připomněla, přečetla jsem si to znova... A zase je mi z toho zatraceně smuto a těžko. Já prostě nenávidím smutné konce. A ani nevím, jestli je mi víc líto Severuse nebo Remuse....”
Jacomo:
“až bude čas”
Neferet:
“Moc hezká povídka u které jsem ztratila pojem o času.”
sluzy:
“Neskutočne krásna a dojemná poviedka. Naozaj skvelo napísaná a neskonale smutná. Milujem ju čítať. Vraciam sa k nej znova a znova.”
Nade:
“Opravdu smutná povídka. Ale tak úžasná, že se tím rozhodně nenechte odradit. Stojí to za to!”
ZJTrane:
“Nádherný príbeh. Nikdy nezabudnem na chvíľky keď Remus navštevoval Severusa na ošetrovni. Krásne opísaný začiatok niečoho neskutočného. Pri čítaní tejto poviedky doporučujem mať v pohotovosti balík vreckoviek. (ZJTrane alias Lorellin)”