Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Niekde medzi snom a bdením

  • Autor: r_grayjoy
  • Překladatel: misto713
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Uplynulo už vyše roka od Voldemortovej smrti a Harry ešte stále trpí nočnými morami zo Snapovej smrti. Keď sa jeho sny postupne začnú meniť, začne sa meniť aj jeho postoj. Harry napokon zistí, že keď niekto žije v minulosti aj budúcnosti zároveň, len veľmi ťažko nájde svoju prítomnosť. (EWE)
  • Klíčová slova: cestování v čase

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“2 - 3”
Akae21:
“...”
Benny:
“Skoro jak telenovela:dlouhé, nudicí a už jsem to četla 2x a nepamatuji si to a ani nechci.Dám za 2”
Akkarra:
“To byl slaďák... :) Nesmírně mi tady vadila Hermiona - takhle jsem na ní už dlouho nenadávala, ačkoli ani jindy nebývám jejím výskytem nijak nadšena. Za to Severus byl k zulíbání. :)”
Mrmla:
“---”
shadow:
“Pěkná povídka, ráda se k ní vracím.”
belldandy:
“Trochu i z nostalgie ... jedna z prvních snarry, které jsem četla. :) - PS: Dovolím si poznamenat, že třebaže časovky mi skoro vždy přijdou nedomyšlené, tak zde se v minulosti celkem jasně tvoří alternativní realita neboli v obou časových rovinách následky být znát nemusí. Realita v níž Harry skončí bude zřejmě zcela jiná než ta z které odešel. A právě to mi jediné připadá logické. :) / Víte někdo, co tím ta Assez myslí?”
Adelaine:
“Je to zajímavý, dobře napsaný, ale mně u takovýhle povídek vadí, že autorka nemyslí na následky, které jistojistě musí přijít a jelikož se míchá minulost s přítomností, musí se projevit v obou časových rovinách.”
kami:
“Poviedky, ktoré by som vyhľadávala, keby existovali v mne prístupnom jazku, by vyzerali presne takto. Niekto z doby Harryho sa dostane k mladému Severusovi, alebo naopak. Koniec, nie úplne "pravý" Severus a Potter mi prekážali, ale aj tak sa k niektorým pasážiam vrcaciam a jednoducho je tam mladý Snape a bodka. :)”
Velká_koule_chaosu:
“,,,”
beruska:
“:-)”
assez:
“Hodnotím nadprůměrně. Proč? Protože tahle slaďárna mě donutila vymyslet protipólový příběh. Ale bacha… ne že bych s tímhle koncem souhlasila. (Což je ostatně důvod, proč jsem vymyslela téměř protipól. :))”
ZJTrane:
“Nádherný osud pre Severusa Snapea. Miestami sa mi zastavil dych. Škoda, že to bolo také krátke. Za to, ako ma to bavilo a hlavne za tie pocity, ktoré vo mne poviedka vyprovokovala, napriek tomu, že Harryho moc nemám v láske dávam 4 body.”
Lilithka:
“Je po bitvě a Harry by mohl hodit všechno za hlavu. Mohl, jenže se mu pořád zdá o tom, jak Severus umírá. Jsou to strašné sny, ale o to hezčí je, když se přesune do Severusova mládí a od té doby je povídka pěkně propracovaná, nepostrádá logiku a ačkoliv mi na konci přijde předvídatelná, překvapila mě tím, že nebyla zbytečně romantická a přeslazená. Za poslední tečkou jsem si řekla, ano, takhle by to možná i mohlo skončit. Na druhou se příběh ke konci jeví, že autorka měla deset kapitol naplánovaných a chtěla se do nich za každou cenu vejít. Kvůli mírné degradaci slohu a předvídavosti dávám trojku.”