Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Motýlův křik

  • Autor: Dark Angel
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Remus Lupin, Severus Snape a všichni ostatní
  • Rating: 18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 13
  • Shrnutí: Remus Lupin se s pomocí obraceče času vrátí do doby, kdy byl spolu s ostatními Poberty v sedmém ročníku. Změní si jméno, přijme místo učitele obrany proti černé magii a pokouší se ovlivnit události té doby tak, aby v budoucnosti James nezemřel, Snape se nestal smrtijedem, Brumbál nebyl zabit....
  • Klíčová slova: Návrat do minulosti

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“..”
Trinyx:
“..”
Mrmla:
“...”
Victoria:
“.”
Kate Mathews:
“...”
Sargo:
“Dobrý nápad a dobře rozehrané, též velmi dobré momenty se najdou; celek ale nějak nedržel pohromadě a konec byl vyloženě špatný. Tři hvězdičky, ale slabé.”
Akkarra:
“Až na ten za vlasy přitažený závěr se mi to líbilo. Taky se mi nezdá, že by Remus jednal až takhle extrémně. I když na druhou stranu - v extrémních situacích lidi často jednají úplně jinak, než bychom čekali.”
bedrníka:
“Zajímavý nápad, velice čtivé, ale konec nic moc. (A rozčilovalo mě nejednotné skloňování Lupinova jména.)”
ZJTrane:
“Krásne napísaný príbeh, zaujímavý dej, ale ten koniec fňuk :( Tri body dávam preto, že Lupin predsa nemohol z lásky urobiť až také veci ako urobil na konci, to mi trochu nesedelo.”
zmije:
“Na můj vkus má povídka trochu větší porci patosu a hodně mě zklamal podivný melodramatický závěr. Postavy v něm jednají v naprostém rozporu se svými charaktery a řekla bych, že i s logikou děje.”